Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Linda - 13 november 2010 12:55

Ja  ett jäkla dilemma jag satt mig i....

 

Ha ha ha jag blir så kluven... Hade velat gå & se på Saw 3D.. Men ingen barnvakt!! Så jäkla trist!!!

Mannen sa att gå du ner till Ewas istället, men vad fan de hade vart skojj att göra nåt ihop nån jäkla gång!!!

 

Vad ska man göra???? Sen o andra sidan så har jag ändå ingen dricka om jag skulle få för mig att gå ut..

GHAAAAAAAAAaaaaa!!!!! Hjälp mig någon!!!!!!

 

Jag har vart inne i mitt hus en hel vecka pga magsjukan, nu är dom pigga igen & jag ska säga de att dom är PIGGA!!!

 

Jag får krupp... Visst är det bra att dom är friska men vad faaan dom går mig på nerverna!!!!

Längtar till måndag då man kan få börja jobba igen...

 

Ne slut på gnällandet!!!!

 

Over and out!!!!

 

Av Linda - 13 november 2010 10:26

Hello ;)

Kan ju säga de att igår låg jag & kollade på True blood & Vampier Diaries till klockan 2...   

Sååå j***a bra de är. Jag har börjat titta på på True Blood till mannens förtret =/ Han tycker bara jag är trög ha ha ha...

Jag tröttnar fan aldrig!! Önskar att man kundelevasom i filmens värld.

Alla så underbart vackra & sexiga he he.. Man blir mycket tillfreds då man kolla  ;)

 

Men men tyvärr så gå de ju inte =/

Vaknade ganska tidigt imorse, men jag gick & la mig tillrätta igen & somnade om till kl:9.. Vad fan katten är ju som en inställd väckarklocka. Sitter & spökar i fönstret för att jag ska upp & ge han mat & sen släppa ut honom..

 

Kräkhuset har nu förvandlats till damphuset!! Barnen är så rastlösa =/ Men nu är det 48 timmar för allihopa.. Så skönt. Så imorrn söndag så är det lugnt för alla att träffa folk.. De var ju visst fars dag...

Hrm vad ska man då göra?? Hade glömt bort detta.. Men men vi kommer väl på nått..

Idag får det väl bli en innesittaredag igen =/ J***a väder!!

Nehe kanske uppdatera mer sen...

 

Snuffsetuffs <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards