Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under november 2013

Av Linda - 19 november 2013 11:58

Segt är bara förnamnet, förkylningen ligger i bakgrunden & lurpassar!! Att de inte kan bryta ut ordentligt istället.. Idag blir det kringelbak när jag kommer hem, sen så kommer Åsa bort & dricker te :) trevligt!! Mannen & den store grabben har ju träning!! Är ju fotboll me ikväll så mannen ska ju ha tv:n...... Får väl underhålla mig med annat då! Blir nog byte av gardiner i köket tror jag minsann..
Ha lite egentid..
Har rast nu så jag passar på att ligga i soffan & päsa!
Blir kanske uppdatering ikväll vi får se...
Hej hej........

Av Linda - 15 november 2013 18:48

Ja ibland blir det så mycket att man blir ledsen! Ikväll rann skiten över & givetvis blev jag lipig... Jag kan/får inte känna som jag gör. Imorgon flyr jag ifrån vislanda för ett par timmar & det ska bli skönt att bara få slippa alla måsten, krav & denna håla! Har varit en tuff vecka & mycket känslor som bubblat!! Idag begravdes min moster vilket jag inte kunde åka till! Men mina tankar fanns hos er i Markaryd! Grubblar det gör jag hela tiden & en sak jag kom fram till är att jag vill ju vara så ärlig som jag kan mot folk men ibland får man bara skit om man råkar yttra sig!! Jobbigt!
Allt kommer ut i tårar istället hos mannen. Tyvärr får han stå ut med alla mina hemska humörsvängningar!
Vissa beslut som jag tagit som tyvärr inte känts rätt men ett måste för att jag ska må bra!!
Ni som känner mig vet hur jag fungerar & nu behöver jag min speciella vän som alltid får mig att må bra... Men men allt löser sig de vet jag & mannen säger att jag ska skita i allt som gör mig ledsen & de är lättare sagt än gjort, försöker så gott jag kan men inte så lätt alla ggr!
Men som sagt imorgon lördag är jag INTE anträffbar på hela dagen så snälla ring ej för jag kommer inte svara. Ska koppla bort allt för en stund & bara vara!
Mina riktiga vänner accepterar detta de vet jag!!
Svårt att förklara för er som inte har sånna känslor som jag & grubblerier!
Men nu vet ni läget! Jag kommer förhoppningsvis tillbax men efter en vecka jobbigheter så kan ni säkert förstå att de inte är så lätt att ändra tillbax!
Kram Linda

Av Linda - 2 november 2013 08:26

God morgon!!
Min älskade man & jag pratade ut igår & jag är den som måste ändra mitt sätt & va. Han måste få säga till barnen utan att jag lägger mig i! Har svårt för det, men ska jobba med detta...
Känns bra i kroppen idag! Däremot känns det fortfarande i själen hur trött jag är!! Men det löser sig...
Idag funderar jag på att fixa lite hemma, har en del som ska till tippen & jag ska lägga kläder i sopsäckar då Erikshjälpen kommer nästa vecka. Känns skönt att kunna hjälpa andra!!
Ha en bra lördag alla....
Linda......

Av Linda - 1 november 2013 15:33

Har fått vara för mig själv nu i eftermiddag & kidsen har hållt sig i bakgrunden. Förklarade för dom att detta fungerar inte & de kan bli jobbiga följder om detta fortsätter. Vll inte ens tänka tanken på vad som kan hända men dom måste förstå att jag blir ledsen även om jag inte sitter & gråter mitt framför dom. 

Måste ta tag i mitt liv & bestämma att nu jäklar är det slut & ingen ska förstöra de. 

Behöver glädjen för att känna mig levande & en glad familj. 

Fick presis en kram av min store som sa att jag behövde en kram då jag vart deppig. Men detta handla igentligen om hur jag beter mig mot min andra hälft när barnen bråkar. 

JA jag är en hönsmamma & kommer alltid att vara de så länge jag lever!! Ta mig som jag är eller lämna mig ifred...

De han säger/gör är ju rätt igentligen.. Men jag känner de att ibland blir det bara to much & då kan jag inte va tyst!! Jag får då betala priset för min käft öppnades...

 

Vi får väl se hur allt artar sig senare, skulle vilja ha mannen för mig själv & bara sitta & snacka ta de lugnt & bara vara. Men de lär aldrig hända denna sidan jul så shit happends...

 

Har tagit ett beslut om att jag inte ska sälja på loppisen som skulle vara den 8/12. Jag kommer skänka ALLT jag har som jag ej använder till erikshjälpen. Kan jag bidra med nått så gör jag de så kommer det till användning & till en god sak. 

Har suttit & kikat en del på de 2 loppissidorna jag skapat & en del är ju så fräcka att dom sitter & prutar på småsummor.... TÄNK er dom som inget har!!! Hade jag vetat om de var någon som skulle till nått barnhem någonstans i världen så hade jag gladeligen skänkt allt till dom,men detta var de närmaste jag kunde hitta. Hoppas att dom svarar mig så kan dom hämta en hel del...

 

Känns skönt att fått vara själv ett par timmar utan tjaffs & att fått skriva av mig här inne. Känns bra!! Men jag kommer fortfarande stå för vad jag sagt!! Att jag öppnar mig inte för någon annan längre då jag ej får respons... 

 

 

Gone....  

Av Linda - 1 november 2013 12:07

Så var de igång igen!!! Bråk med dom 2 minsta & mannen är inte glad på mig.. Jag behandlar honom fel när de gäller barnens bråk & skäller på honom :( jag är på väg ner igen jag känner de!!! Skit!!!! Hur länge ska man orka? När ska barnen lyssna? Jag gör ALLT för dom & ger dom allt dom vill ha..
Känns så fel allting...
Hatar mitt liv just nu & vill bara försvinna från jordens yta!!! Tårarna rinner & inte fan är det någon som bryr sig.. Jag har inte sagt att de är lätt att uppfostra barn & inte är jag en supermamma heller!!! Jag VET att de finns fler som bråkas med sina barn!!! Har inte sagt nått om de heller! Men just NU handlar det om MIG!!! Bara mig!!! Jag skiter blanka fan hur andra har det nu pratar jag om MIG!!!!
Jag orkar inte bry mig om hur alla andra mår för just nu mår jag inte bra!!! & jag vet att min man inte heller mår så bra!! Men där kan jag inget göra!
Försvinna? Fly? Nä de är det sista man ska tänka på... Behöver glädje i mitt hus!! Skratt & roliga & mysiga stunder ihop med min familj!! Vet att de inte kommer hända men jag kan väl få hoppas!!
Jag är INTE perfekt & jag har mina fel & brister... Känner mig som en hög med sopor just nu & har med detta förstört hela helgen!!! Kan inte få mina ord jag sa igår ogjorda, men jag hoppas på förlåtelse!! Jag är inte mer än en människa.
Ser inte fram emot någonting längre! Vill inte belasta någon annan med mina sopor, utan väljer att skriva av mig här!!
Vill inte ha någon medömkan & falska hjärtan om att det finns fler som har det som jag!! Återigen jag skiter hur andra har det!!! Kommer sluta bry mig så mycket om alla andra för när det väl gäller mig så får jag INTE ett skit tillbaka!!! Jag vet för jag har vart med förr!! När jag pratar om mig så pratar alla om sig själva å skiter i att jag mår dåligt!!! Vill inte hamna där igen, vill må bra!!!! Älskar min man & om det tar slut så kommer jag ALDRIG ta in en ny!!! Älskar mina barn men är helt slut på uppfostran!! Skulle behöva få komma iväg med min man bara han & jag & bara vara vi!! Saknar honom grymt... Känns som tårarna aldrig tar slut, har gjort fel & de vet jag men när man är arg så säger man saker som man inte menar!! Nä vi ska inte skiljas om ni trodde de men jag skrev OM!! Så inte folk som läser detta få detta om bakfoten!
Behövde skriva av mig för här får jag säga allt & behöver inte lyssna på andra!!
Få väl som vanligt försöka stå ut & sen får väl problemet va! Som alltid.....
Kommer vara ifrån internet ett tag!!

Linda.........

Skapa flashcards