Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 1 januari 2018

2017 slut & 2018 har nu börjat!!

Av Linda - 1 januari 2018 11:28

Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort svart hål finns!! Jag har kämpat nu de sista med att bara försöka hålla mig upprätt!! Det kommer ta tid att ta sig tillbaka!
Julen för barnen blev bra trots det! Dom blev nöjda med sina klappar!!

Nyårsafton firade jag & mannen i mitt liv in med 22 år som förlovade, den store grabben var iväg med kompisar, vi andra firade med svärföräldrarna med god mat & spel! En lugn kväll med andra ord! Innan 12 slaget stack mellangrabben till kompisar & smällde in det nya året! Så lillgrabben, jag & mannen sköt lite raketer tillsammans.
Sen lite plock innan jag slängde mig i sängen & somnade på studs!!

Idag vaknade vi 8:20 vilket var skönt att få sovmorgon!!
Har fixat med lite tvätt å sen gick jag loss på all jul & bar ner till sina platser i källaren. Vill inte ha något mer som påminner om julen kvar!!
2018 hoppas jag kommer bli ett år som ska få mig & min familj att må bra.
Vi kommer ha vår första student!!
Vi kommer fira 10 år som man & fru!
Vi ska förhoppningsvis ha en skön semester!
En massa födelsedagar!!
Jag har nya utmaningar då det gäller nya tider på jobbet & arbetsuppgifter.

Men just nu tar jag en dag i taget....

Jag önskar er en god fortsättning & ta vara på allt som livet ger er!! Ta ingen eller inget för givet!!
Kram på er som läser......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 3 december 2017 15:49


Nä nu var det dax för en jävla dipp igen ? jag hatar mig själv för att jag inte tog mitt körkort!!! I dessa stunder är det fan inte roligt!!! Ville bara in till min farmor!!! Bara få krama om henne... Jag hatar denna jävla känsla som jag har just nu....

Skapa flashcards