Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under juni 2012

Av Linda - 18 juni 2012 19:36

Ja riktigt jävla pms läge!!! Ghaaaa, ibland hatar jag att vara kvinna. Det är bara jobbigt! Men men shit happends nu föddes jag som kvinna & ska tydligen finna mig i detta ha ha ha... Bit ihop & gilla läget bara. Sånna här dagar vill jag bara spy galla på folk som jag stör mig på.... Ha ha fast fan vad man hade fått tebax dagen efter då man kanske inte satt i samma pms läge... Skulle vilja säga en sanningens ord till en del, ja faktiskt! Men jag håller tyst för allas trevnad.Ja jag skulle nog göra mig ovän med ett par stycken om jag öppnade truten ha ha ha visst man tänker på om de är värt den kalabaliken som skulle uppstå?! Då ändrar jag mig ganska fort.. En del vänder så fort det blåser ha ha ha ha xD Ja ja folk kanske tycker så om mig med men se ni de lägger jag ingen energi på så de så ha ha ha...Neeee nu till något roligare... Nu har jag fått ventilera av mig lite ha ha ha... Jag har fått in min gamla barndomsvän/bästis i mitt liv igen & ni anar inte så glad jag ÄR!!! Underbara Linda <3 Vi har många minnen ihop sen innan & jag hoppas på fler.. Underbar familj har hon oxå, söt dotter som Tobias blev betuttad i eftersom hon "kunde" leka med grabbar, & ett sådant charmtroll som lille M <3 Helmysiga allihopa.... Har mycket att se fram emot nu, den 29/6 då sticker jag & Linda iväg på en miniweekend ;) bara hon & jag för att ha de sååå jefla kul!!! Sen blir de tripp till Ullared med familjen + svärmor & kanske till o med papps med fru :) Hade vart kul om vi alla kunde åka... Sen ska vi äntligen dona klart i källaren så Emil kan ha en invignings"fest" i sitt nya rum :)) Jag känner på mig att denna sommaren kommer att bli en av de bästa på länge. Familjen ska vara samlad & jag & mannen ska tillsammans göra klart i källaren. Vi ska bada, sola ( förhoppningsvis ) äta gottit, sitta på kvällarna jag & mannen ute på altanen & bara va................ Ja mitt liv är lyckligt!!! De skryter jag gärna med!!!! Neehe nu ska jag se på clean yr house new york!! Ja eller vad de hette sen ett rykande hett avsnitt av TB!!!!!                                                                                                                                                                                                                            God natt!!! ( De var skönt att få ur sig skiten )




















Av Linda - 3 juni 2012 18:48

Hej hej... Ja jag har tagit bort den andra bloggsidan, den funkade ju knappt & sen kände jag att denna sidan är allt mycket bättre. Helgen har vart helt underbar förutom att jag nu helt plötsligt fick sån jefla magvärk. :( Men men de går väl över. I fredags så vart de sommarfest med jobbet. Sen gick jag hem ganska tidigt. Var lite sliten & sen skulle jag ju som sagt iväg på lördagen & shooppa loss i Ullared. Fyndade ganska så rejält ha ha men fick med allt jag skulle ha + lite till. Men som vanligt så var de trevligt med ett mycket bra sällskap. Svägerskan, svärmor & Emil.. 

Emil gillar att shoppa ha ha ha ha....

Blir så himla fint med de nya gardinerna & mannens hjälp med en blommhylla.

Handlade ett par vita längder till :)

En ny kaffebryggare var bara tvunget ha ha ha..

Även en hylla till stereon fixade min goding <3

Idag har jag även haft besök av en gammal klasskompis. Var trevligt, synd bara att magen strulade till de :(jefla skit att den alltid ska krabba då man har besök. Men de gick bra ändå. Skulle vart iväg ikväll men jag fixar inte detta med magen, får ju springa ett par ggr på toa & de är inte så spännande.

Men de mesta var i & för sig nästan klart inför tisdag. Ska bli kul att få anordna detta för 2:orna.

Ikväll är det final i BB. Hejja Hanna. Hon är den som behöver pengarna mest & har fan vart sig själv hela tiden. Amandus är en dryg skit & Annica är en skrikande, falsk snorunge.. Min uppfattning av henne. Så hoppas att alla hejja fram Hanna J....

STrax läggdax av små grodor sen kommer Emil hem & då ska jag & han sitta & titta ihop :)

Men som sagt jag har tagit väck min andra blogg å kommer enbart skriva här inne.

Ne nu ett besök på........

Over and out!!! <3<3    

























Skapa flashcards