Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under juli 2016

Av Linda - 13 juli 2016 14:14

Blir trött i hela huvvet!!
När jag tar det lugnt för en skull å vill ligga i solstolen så är det en massa jäkla moln!
Men jag ger mig inte. Smörjt in mig å ligger här.
Blir en soft dag, mannen & Theo är ute med moppen å kör! De skulle se om dom hittade svamp!
Har förvisso fått en påse av svärfar.
Grilla lite kycklingfilé till middag idag, Sitta i paviljongen & käka :)
Å till kvällen blir det en promenad först & sen film!
Ha en bra dag, sol eller inte!!

Av Linda - 11 juli 2016 10:35

Semestern är äntligen här & jag kan ut & promenera hur mycket jag vill!!
Inväntar faktiskt på den store sonen så vi kan sticka ut!!
Igår promenerade & intervall joggade jag! Tog träningslistan i öronen & satte fart!
Har gottat mig i helgen & detta behövs tränas bort!
Mannen & jag hade det underbart ihop på varbergs kusthotell!
Vi cyklade 6:06 km runt i Varberg. Åt god mat på Harrys.
Vi satt på stranden & pratade & bara njöt! Vi åkte till mitt älskade mecka på söndagen & jag hittade en del kläder, det konstiga var att nu behöver jag inte leta kläder i strl:XL mer utan dom kläderna jag fick med hem var i strl:M & L!
Sen bara sådär så tog vi en liten tripp tur & retur utan att kliva av båten till Helsingör ;)
Mysigt!!
Hämtade hem grabbarna som vart hos sin morfar & Anneli!
Var trött som en apa så somnade gott gjorde jag!
Ha en bra dag!!!

Skapa flashcards