Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under augusti 2016

Av Linda - 7 augusti 2016 12:59

Jaha då har detta årets semester gått!
Det har vart en skön & avkopplande ledighet! Har mest tagit det lugnt, varit på lite dagsutflykter.
Så denna semester har vi verkligen kopplat av!
Ska bli kul att börja jobba, visst hade det vart skönt med en vecka till men har en del datum att se fram emot! Så hösten kommer glida fort fram!!

Mina promenader har jag gjort! Så underbart härligt när man ser resultat själv!!
Har dock lite att jobba på & det är mina lår som jag vill få ner lite till!! Å försöka få kostymen att passa min kropp!! En del skinn har tydligen inte hunnit med mig...
Men jag trivs mer & mer nu när jag ser hur jag såg ut i april!!
Tar kort för att se resultat & kan jämföra!
En liten påminnelse om att jag INTE vill tillbaka!
Allt går bara man vill & inte ge efter så fort man är trött..
Gick morgonpromenad idag & det blir nog en kvällsrunda oxå!! För imorgon hinns det inte med på morgonen då jobbet kallar!
Skönt att få tillbaka rutinerna igen!
Vart lite si & så med gott i veckorna nu på semestern! Men visst så mycket har ju inte hänt med min kropp för att jag har fuskat..
Fast nu blir det strängt förbud i veckorna & istället får man gotta sig på helgerna.

Idag så ska vi på bio med de små då den store inte vill se den bion vi ska på.
Sen får det bli ett litet stop hos syster med familj då hennes sambo fyller år.
Ha en fin söndag alla!!! ??

OBS!! Bilden där jag är större är tagen i april & den andre är idag augusti!!!

Skapa flashcards