Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under december 2015

Av Linda - 5 december 2015 13:22

Ja jag har väl haft att göra!!! Aldrig en lugn stund känns det som! Har vart en del på tapeten så att säga! Har behövt skriva av mig men att bara ta sig tid att sitta ner har jag väl inte unnat mig direkt!
Vet bara inte vart jag ska börja.
Min syster & hennes sambo har fått en pojk som heter Thor som jag även blev gudmor till. Ja den äran att få bli någons gudförälder är den finaste gåvan man kan få. Jag har 6 st syskonbarn!! Önskar att man kunde träffa dom lite oftare, men dom är utspridda lite överallt :) så vissa av dom ser jag inte så ofta.
Har ju 3 egna härliga grabbar som jag vill ägna min tid åt.. Visst dom har ju blivit stora nu & kräver inte mycket mamma hjälp.. Visst känns det sorgligt & man känner att en till kanske :D nä det var ett skämt hahahaha... Mannen i mitt liv vill inte ha fler, fast ibland känner jag bara att visst hade det vart roligt att ha en liten till att skämma bort mm.. Så 100% säker är jag nog inte.
Roligt med barn!

Nä nog om detta!!! Idag fyller min gullunge lex 6 år, jag trodde ju att han fyllde 7 hahahaha!!! Så jag fick köpa ett nytt födelsedagskort. Blir lite kalas lite senare.
Imorgon blir det att hela familjen ska ha julbak!! Hoppas nu att alla i familjen vill ??
Nä detta får nog räcka då åter igen tiden rinner iväg & jag har lite jag måste pyssla med innan kalaset!!! Mycket möjligt att jag uppdatera bloggen senare...

Min familj ??

Skapa flashcards