Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linda - 11 augusti 2013 14:15

Ja nu var denna semestern snart slut! Har haft en underbar ledighet med mycket skoj! Det har varit mycket arbete oxå så helt på latsidan har vi inte legat! Har målat runt hela huset på grunden & målat altanen & båda ytterdörrarna! Vi har vart på bröllop hos våra underbara vänner, så mycket kärlek & en superrolig fest! Har vart i Tyskland & shoppat för första gången, Emil & mannen & jag . Haft grillfester & varit på grillfester :)
Legat & bränt kroppen nere på weset playan! Ja jösses vi har verkligen haft en underbar semester!
En ny stjärna på himlen har det blivit & en liten ängel föddes :'( sov gott lilla Leon <3
Har även bokat en kväll på ladies night med syster Amanda som jag längtar efter.. Vi beställde lyxpaketet haha, underbart vi får gå in vip ingång & ha egen garderob! Det är förvisso ett tag till men mycket skoj att få längta till & se fram emot!
ja visst ja mannen & jag har firat trä bröllop ;) 5 år som gifta & jag älskar denna man så otroligt mycket!

Theo ska börja på Lekis vilket känns konstigt, men samtidigt så skönt att ha alla mina grabbar samlade på ett ställe! De börjar bli stora mina älskade grodor <3
Emil börjar i 8:an, Tobias i 4:an & nu ska Theo börjar i 0:an! Tiden går fort när man har det roligt!
Så om man sammanställer 2013 semester så är det bara ett ord som jag känner passa in & det är: KÄRLEK!!!
Imorgon börjar arbetet igen då efter 5 veckor jag riktigt längtar!! Har lite projekt som jag ska börja med nu i höst/vinter!
Lite målande & sen ska jag se så golvet i källaren blir gjort, kommer nog dona ganska mycket i hemmet!!
Nä nu får det nog bli lite plock till innan de blir en liten runda ner till jobbet & förbereda inför morgondagen!!
Ha de så bra alla underbara människor!!!

Skapa flashcards