Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linda - 27 oktober 2012 19:36

Ja de var ett tag sedan jag bloggade nu, kanske inte har så där jättemycket att säga men de kanske ploppar upp en & en annan groda ha ha...

Haft en kanon trevlig dag ihop med Tesan & hennes dotter på G-kås Ullared!! Handlade inte sådär värst mycket.Jag hittade inga julklappar direkt utan det fick bli lite presenter till min brors flicka & min systers pojk & till en som inte ha sett dagens ljus ännu ;) Ha ha jag riktigt längtar till den dagen då man kan få gosa bebis hihi ( hoppas jag får då vill säga ) Jag kunde handla hur mycket som helst, de är ju såååååå roligt med bebiskläder :D 

Fyndade inte så mycket till mig själv, hittade en randig morgonrock ( rosa ), ett linne med spets nertill, en kofta. En skjorta , t-shirt & en randig tröjja till mannen. Barnen fick lite smått & gott. Jag som hade velat handla julklappar & inte en enda fick jag med mig hem... Sen var de skitmycket folk så man pallade inte gå & titta. När jag kom ur affären så började en kö bildas in ha ha ha ja skadeglädjen är minsann den sanna glädjen. Hela parken bara ringlades med folk & jagska tala om att de var svinkallt så de var ju tur vi åkte så tidigt som vi gjorde. 

Är aptrött just nu & vill bara gå & lägga mig.. Men får väl invänta en bra tid så ungarna får sitt lördagsmys innan läggdax.

 

Den store är på gården & träffar kompisar, han ser man typ aldrig längre, men de är väl bara till att inse att han börjar bli stor & vill inte umgås med mamma längre :( Jag vet ju själv hur jag höll på då jag var i hans ålder. 

 

Igår hade vi min bästaste vän med hennes underbara familj här. Alltid roligt att träffas.. Skönt med folk man slipper sitta & göra sig till för eller hävda sig på ett eller annat sätt. Har fler sådana kompisar & de känns stabilt... 

Har hänt lite under veckan me & förra helgen hade vi våra andra underbara vänner här ha ha ha vi är som en stor familj som är helt crasy ha ha ha Löv it!!! 

 

 

Ne nu fick jag lite annat att tänkapå... Återkommer en annan dag...

Pussel & kräm!!!

 

Av Linda - 18 oktober 2012 20:36

Ja nu ta mig fan ska de bort med heffaklumpen!!
Har varit hos Tesan ikväll & fick en sådan chock!!! Möter en helt ny kvinna!! Smal & fräsch.. Hon har gett mig lite tips så nu ska de bort!!! Är så taggad så jag vill jag bara börja..
Jag vill få på mig mina vanliga byxor!!!
Är så glad för hennes skull!! Hon är min insperation & målet är .. Kg!!! Tänker inte tala om var jag väger utan när jag har nått målet så får ni veta!
Nu titta klart på lyxfällan & sen sit ups innan jag knoppar in i kistan:)
Pussel & kräm

Av Linda - 1 oktober 2012 20:18

Minuter, timmar och dagar blir till år Men tomheten och saknaden består......

 

Skapa flashcards