Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Linda - 12 november 2010 16:06

      

Ja nu har jag donat lite... Kanske skulle ta & berätta lite om vem jag är & vad jag sysselsätter mig med om dagarna ;)

 

Dessa 3 kidsen är mina juveler.. Emil 99, Tobias 03, & Theo 07:a.

   Detta är mannen min som jag träffade 96.. Vi bor i ett hus i weset :) Tillsammans har vi katten Laban   He he våran lilla bebis hih...

Jag arbetar i ett kök på ett dagis, rätt kul faktiskt!! Stressig imellan åt men vart är de inte de. Gillar att umgås med mina vänner & gärna gå ut & härja runt & dansa ;)

 

Kommer aldrig att bli äldre än hrm 29 ;)) !!!

 

Kommer att bli ganska intressant att se hur många som kommer läsa denna blogg..

Men är det nått ni vill veta så fråga ;) ( ja ni som inte känner mig )

 

Nehe sitta lite bland kort & lyssna på spotify <3 Den bästa musiksidan som finns...

 

Snuffsituffs <3

Av Linda - 12 november 2010 10:54

Då ska man försöka sig på en ny blogg då    De är rätt skojj att kunna blogga lite då & då för att få ur sig en hel del man kanske sitter & håller inne...

 

Min väninna rekomenderade denna blogg så jag tänkte ge de en chans.

 

Har vart hemma sen i måndags med magsjuka barn!! Den ena efter den andra har trillat dit.. Mannen likaså & han blir aldrig sjuk!! Men nu jäkla så blev han de..

Själv är man lite orolig i magen, men jag tror att de handlar om min sjukdom jag har. Celiaki ( glutenintolerans ) Har väl fått i mig nått olämpligt he he, som en kollega skrev på fejjan: Lever du i förnekelse ha ha ha japp jag tror jag gör detta bara för att man ska hålla sig undan från magsjukebacillerna ha ha ha, som om de skulle fungera.. Men men återstår att se!!

 

Jaha vad hade jag tänkt att min blogg skulle innehålla då?? Jo de kommer att bli funderingar om livet & handla om familjen vad vi hittar på. Agressioner & happy moments mm...  Fester & ja lite av varje...

Älskar att skriva av mig ibland. Inte säkert att jag kommer skriva varje dag!!

 

Jaha kika runt lite & sen får de väl bli ett längre blogginlägg lite senare..

 

Snuffsenuffs på er   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards