Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under maj 2014

Av Linda - 9 maj 2014 21:49

Har suttit & kikat runt bland alla på fejjan & funderar en del på detta med öl,vin, cider mm ja u name it! Jag har INTE gått å blivit nykterist, absolut inte! Men dricker väldigt sällan nu för tiden, ja nästa helg blir det förvisso fest med party brudarna i grimslöv. Men jag funderade lite på att så fort de är fredag så korkar alla upp... Kan man inte njuta utan? Jag har valt själv ihop med min älskling att ta de easy med alkoholen. Saknar de inte å har inget behov, gott med cider eller ett glas rött men inget jag måste ta bara för att de är fredag.. Har jag helt plötsligt gått & blivit boring? Ja den frågan får andra svara på, men tackar nej till det mesta nu för tiden då jag är helt slut efter jobbet, ungarna har aktiviteter i stort sett veckorna ut!
Men jag är kanske inte den bästa på att bjuda till heller nu för tiden. Så de är väl jämnt ;)
Har de bra ihop med familjen & att umgås med dom!
Visst gillar jag att släppa loss & jag älskar fortfarande att dansa, men de blir inte så ofta bara.
Jag är fortfarande samma Linda fast med lite mindre tid över hahaha!! Skriker i mellanåt å vill bara ut från huset.
Ibland sitter latmasken i ryggen & JA jag är hemtam ;)
Ska man behöva bjuda hem folk? Kan man inte bara dyka upp spontant? Tycker jag ;) behöver väl inte vara så stelt å behöva en massa inbjudningar, planeringar. Har kommit på att jag är piggast på söndag för då har jag vilat ut hihi..
Men men thats life dear friends..
Kände bara för att skriva ut tankarna som bara kom så här på fredagskvällen!
Pussel & kräm <3

Av Linda - 4 maj 2014 20:58

Jisses vad jag har att göra i vår/ sommar!!!
Kan man få fler timmar på dygnet & längre helg? Jag skulle vilja klona mig eller nått! Det kommer givetvis bli skoj men allvarligt hallo!! Vart finns min vila? 
* fixa kläder till Emil som ska på:
* bal, IF- gala & konfirmation
* konfirmationsfest
Sen blir det:
* tjejträff i grimslöv
* Öland med partybrudarna
* Danmark, Tyskland, Frankrike & Spanien lång resa men superkul! 
* bröllopsdagen 
* förhoppningsvis lite häng på weset playan med alla andra vislandabor ;) 
* student
* kalas för svärmor
Ja jag har inte direkt planerat de så väl men de kommer gå fin fint! Sen ska vi ha en till att lägga nytt tak på vårt hus! Undras om 5 veckor kommer räcka eller om jag kommer hålla på hela hösten hahahahahahaha!! 
Funderar ju på att ha en liten tjejfest under sommaren, var ett tag sedan man bjöd hem några för lite partaj å utgång! 
Tyvärr får en hel del läggas åt sidan då man är helt slut, kaputt i hjärnan.. Man orkar inte med känner jag. 
Denna helgen har vart galet mycket Ikea men har man huvudet någon annanstans så blir det så! Tur man har så Goa vänner som låter mig få åka med. Ja mannen min är en klippa oxå!! 
Ibland undrar jag hur han orkar med en så fru som mig som hela tiden är i farten. 
Nä hänga upp tvätten sen hoppa ner i lådan å spana in nått kul! 
Nattis alla <3 

Skapa flashcards