Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Döper om denna dagen......

Av Linda - 26 april 2012 17:31

 

Till PMS "Allan".....

Det ligger en tjock dimma över byhålan Weset som sprider en negativ stämmning bland folk... Fan vad folk är sura & tvära & tror att de är helt ok att sprida den vidare till folk som är glada...

Jag var glad då jag vaknade & hade som helst inga tankar på att lägga min energi på att gå runt & vara sur. Ne usch... Det är en smittsam sjukdom detta... Sen vad jag än gör så blir det FEEEEEL i vissas ögon. Jag duger INTE!!! Jag fattar de nu!!! Ne men håll er borta för Linda är jefla inte go att tas med när hon är på detta drakhumör...

Å jag skojjar inte för fem öre....... Bubblan ligger inte långt borta.

Jag har känslor jag med!!!! Ne usch!!!!!

 

Så nu släpper vi detta... Ja förvisso så räcker de att man går in på facebook så blir man down.. Hrm undrar hur länge de tar innan man får abstinens om man sa upp kontot? Hoppas dom stänger ner skiten så slipper jag ha ha ha ha

 

Ne nu annat!!!

De stora grabbarna är iväg & spelar match ( Emil ) de andra tittar på. Så ikväll har jag bara Theo hemma. Kalle & chokladfabriken ljuder på tv:n..

  Ompalompier ha ha ha ha söta små varelser....

 

Imorrn är det äntligen fredag!! Funderar på att flirta med mannen så jag kan få åka in till stan & inhandla de bordet & 2 stolar som jag skulle vilja ha. Var ju inte så dyrt. Meeeen fredagar är han trött he he, man kan ju försöka.

Ska bli gott att bara va denna helgen. Tänker INTE dricka....Ja ja måttligt då ha ha... På Måndag så hoppas jag att Min goa vän kan komma hit & grilla. Jag jobbar men sen kan man ju ta de på kvällen :)

Skulle grilla med brossan & brorsbarnet me, kanske kan ta de på lördag :) Ja ja vi får väl se vad som händer. Vet bara att jag vill in & handla i stan.

 

Så skönt att skriva av sig, känner mer & mer att jag börjar coola ner humöret.. Tänkte på Ullared ha ha ha ha... Ska nog ta mig dit sooon... Måste skaffa lite byxor mm till kidsen. Behöver igentligen inte så värst mycket men byxor går ju åt. Ja de & strumpor.

 

Tänk vad shooping gör en på gott humör....

Jaha nu ska man inte titta på film längre utan nu ska här krigas på X-box ha ha han är ombytlig min lille groda :))

Ne nu har jag inget mer att säga mer än:

 

SUDDA SUDDA SUDDA BORT DIN SURA MIN!!!! MUNNEN DEN SKA SKRATTA & VAR GLAD............

    

Köss på er!!!!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards