Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 1 februari 2018

Känner mig svag & tom!!

Av Linda - 1 februari 2018 19:45

Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop.
Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!!
Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017
Den 10/1-2018 blev min älskade kusin/ bästa vän en ängel!
Jag låg en vecka med feber ( influensan ) så kroppen har inte riktigt kommit tillbaka! Allt på en gång! Jag vet inte hur mycket tårar jag fått ur mig. Det tar heller inte slut!
Jag försöker visa mig stark utåt medan jag hellre bara vill gråta, skrika rakt ut!
Har tur att få jobba med det jag gör då man får annat att tänka på + att man får så mycket kärlek av dom så man får lixom lite annat att tänka på.
Men det är inte lätt!!! Jag känner nu att efter idag så vill jag bara dra täcket över huvudet & gå i ide fram tills solen & värmen kommer tillbaka!
Jag tror & vet att mina älskade har det bra där dom är nu & jag vet att dom är med mig! Snart ska jag boka tid till att förhoppningsvis då få kontakt med dom.
Ger det lite tid så dom orkar att träda fram!!
Jag är tacksam över att jag har min familj & mina underbara vänner som stöttar med ord & kramar.
Ikväll svider det i magen över all oro! Men allt blir nog bra till slut!! Det får ta sin tid.....
var rädda om varandra & skapa ingen negativ energi, hör av dej till dom du håller av & älskar. Imorgon kan det vara för sent...
Mina tankar idag är hos mina kusinbarn & min kusin med familj!!!
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Av Linda - 3 december 2017 15:49


Nä nu var det dax för en jävla dipp igen ? jag hatar mig själv för att jag inte tog mitt körkort!!! I dessa stunder är det fan inte roligt!!! Ville bara in till min farmor!!! Bara få krama om henne... Jag hatar denna jävla känsla som jag har just nu....

Skapa flashcards