Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 9 maj 2018

Det är mycket nu!!!

Av Linda - 9 maj 2018 11:11

God förmiddag!!
Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än!
Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså jag pallar inte detta. Ska försöka jobba på fredag! Har ju torsdagen kvar att vila på.
Det är precis som om kroppen säger ifrån, så fort det blir för mycket så protesterar min kropp! Feteont i halsen, febern har tack å lov inte dykt upp än idag....
Vikten rasar så nu har jag hamnat på 72 kilo, brukar vanligtvis ligga på 75/76 kilo, men jag tror att när jag mår sämre & grunnar mycket så rasar det.

Allt som händer kämpar jag med & försöker finnas för alla. Men ibland fixar jag inte de!
Vissa når jag inte.
Jag känner mig så ensam. Tar på mig mycket av allt.
Önskar att det någon gång kunde bli lugnt..
Snart student & en del är klara men det finns en del som behövs fixas, å jag vetifan hur!!!
Gråter när jag jämt ska vakna mitt i natten, drömmer en massa.

Min andra resa som börjar i höst ser jag däremot fram mot! Det ska bli super!! Äntligen så är jag på rätt håll, att få arbeta med barn är det jag vill göra! Älskar dessa små underbara människor, att få vara med om deras utveckling & att se dom växa & bli egna individer. Så att börja studera är något som jag verkligen ser fram emot.

Men, ja det finns alltid ett men just nu i mitt liv! Jag vill ha lugn, jag vet att man inte kan få allt men jag önskar mig inga saker. Utan bara lugn & frid!! Önskar även att farfar blir så mycket bättre så han vill/kan leva längre. Jag vet ju att farmor finns om han tänker vandra vidare. Dom kommer ses men jag känner väl att hans tid är väl inte än, ( egotankar ) har en del kvar att säga.
Jag vet att farmor har det bra & är förenad med sin familj.

Har fått kontakt med moster & hon ger mig energi genom hennes ord. Hon säger dock att jag måste tagga ner, men det är det svåraste då varken jag eller andra tror på de! Jag är som alla säger som en duracellkanin!
Men då hon är på andra sidan så ser hon mer...
Är tacksam för att jag vet att jag har dom som lämnat jordelivet bakom mig.

Vissa lösningar går dock inte att lösas smärtfritt!! Jag försöker så gott jag kan & vill att alla ska må bra. Men jag då? Jag vill oxå må bra. Behöver människor omkring mig för att må bra.
Men jag tvingar ingen!! Jag ger kanske mycket mer än vad jag får. Det kommer gå ett tag men snart vet jag inte om jag orkar mer.
Jag älskar min familj i vått & torrt, men det är tufft ibland att vara mamma med tonårsbekymmer mm.
Är dock en stolt mamma då alla 3 grabbarna är duktiga i skolan & att dom är trevliga mot andra människor!

Ville bara skriva av mig lite då jag känner mig nere....
Ha en fin & solig dag alla som läser mitt lite negativt & deprimerande inlägg...
// Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Av Linda - 3 december 2017 15:49


Nä nu var det dax för en jävla dipp igen ? jag hatar mig själv för att jag inte tog mitt körkort!!! I dessa stunder är det fan inte roligt!!! Ville bara in till min farmor!!! Bara få krama om henne... Jag hatar denna jävla känsla som jag har just nu....

Skapa flashcards