Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under januari 2011

Av Linda - 22 januari 2011 19:58

Ja de kan man lugnt säga, jag tänker & tänker så jag snart går sönder!!!

 

Är det så här de ska va??? Nee innerst inne ska de nog inte de, men hur gör man då?

Usch får väl sluta tänka så j**a mycket & bara flyta med kanske?

 

Igår vart de lite för mycket dricka för Linda :) Ja jag blev en aningens snurig av allt vin &red Bull mohahahah... Var tillsammans med bästaste Anna <3 & min andre bästa vän Johan... Vi kallar oss trillingnöten ha ha ha ja ja kalla oss fjortisar... Presis vad vi är med :) Shit happends..

Vi hade i alla fall skitkul fram tills jag blev lite grinig & gick hem.. Ha ha ha ja så barnsligt!!

 

Imorrn söndag, funderar på att ta tag i min j***a  träning.. Hatar hatar min kropp... Inget på den som är nått bra eller jo håret gillar jag & de är ju tack vare min goe frisör.. Hon kan klippa hon :) Tur vislanda har fått en bra frisör...

 

Men jag känner detta med min vikt, kropp den bara är för mycke o jag gillar inte den för fem öre.. 

 

Nog om de, måndag blir de läkarbesök på 2 ställen... Hrm nee jag är ingen hypokondrike, men de hade underlättat om man kunde slippa all j***a skit som bara hoppar på en hela tiden.. Sen har jag bestämt att jag ska "knippsa" mina tillgångar... Eller kanske inte rätt ord, men ja ja jag ska inte skaffa fler i alla fall.. Har 3 friska kids som jag är nöjd med.. 

 

Åååååååå de gnager hål i huvvet på mig denna skiten..... Ghaaaaa... Neee jag ska sluta.. Men gud vad skönt att få ur mig de... Räckte med att skriva orden.

Funderar varför alla runt i kring mig måste krångla till allting & göra allt så jobbigt!! Usch ne nu ska jag se fångarna....

 

<3 Puss 

 

Skapa flashcards