Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 3 december 2017

Söndag & ingen bra sådan!!!

Av Linda - 3 december 2017 15:49

Nä nu var det dax för en jävla dipp igen ? jag hatar mig själv för att jag inte tog mitt körkort!!! I dessa stunder är det fan inte roligt!!! Ville bara in till min farmor!!! Bara få krama om henne... Jag hatar denna jävla känsla som jag har just nu.
Kommer ju heller inte fram på telefonen till henne heller. Alltså vad är det för fel?
Jag kan ju inte ringa & säga att jag inte kan ta mig in idag. Hade ju sagt det till henne då en sköterska ringde upp från hennes telefon! Hon fattade inte heller varför jag inte kom fram.
Deras jävla fel, får ju för fan se till så hennes telefon fungerar!!!!
Är gråtfärdig..... Är så off nu så nån julskyltning blir det inte.. Vill inte träffa folk alls. Jag saknar min farmor så det gör ont!!!
Jag har inte sett henne på flera veckor... Innan kunde jag ju åtminstone ringa henne varje dag.. Nu kommer jag ju inte ens åt henne.
Sen sura kärringar som ringer upp & frågar varför jag inte hör dom!!! Är dom tröga på riktigt??? Skaffa riktiga telefoner då så man kan nå den man vill prata med.
Å några jävla bussar/tåg går ju inte som passar. Hatar denna skitdag!

Skulle baka men de skiter jag i, ingen lust till någonting!!! Vill bara en sak!!!!!
Står mina farföräldrar väldigt nära & dom är som min mamma & pappa! Å när dom inte mår bra så mår inte jag heller bra.
Det sura är oxå att det är en äckelsöndag & att jag måste upp imorgon... helgerna går så jävla fort. Tycker inte jag gjort nått vettigt alls..


Kära farmor!!
En farmor är det bästa
Ett barnbarn kan ha
Lite bättre än det flesta
& alltid go & glad
Från att man är så liten
Tills man växer upp
Är man alltid favoriten
Det känns i själ & kropp
Speciellt min egen
Har alltid varit bra
Hjälpt till på live vägen
Lärt ut hur hundan man ska va
Och fast det inte alltid
Kanske framkommer så bra
Så är du nu och alltid den bästa
Farmor man kan ha!!!!

Älskar henne.......

Till farfar....
Så länge jag kan minnas
Har du alltid funnits där
Och har alltid sett mig som jag är
Under alla dessa år
Är det mycket som jag fått
Och din kärleksfulla värme
Har gjort mig väldigt gott
Det är så skönt att känna
Att du bryr dej så om mig
Och jag vill att du ska veta
Att jag också älskar dej.....

Älskar honom......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Skapa flashcards