Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under december 2013

Av Linda - 28 december 2013 09:01

Att vakna till att ryggen värker är hemskt... Å så är det uppbokat att vi ska handla till nyår idag :( cp rygg från helvete!!!
Kan inte ligga, knappt sitta & inte stå en längre tid! Tack snälla... Ghaaaaa!! Kunde inte komma lägligare..
Avskyr denna jäkla rygg..
Men måtte handlandet gå fort & sen får det bli hem fort som fan!
Har tagit alvedon & Ipren i hopp om att detta ska hjälpa. Jag vet innerst inne att de inte gör de, men jag lever på hoppet om att de gör!
Nä dax att väcka de små så vi får äta frukost innan de bär av mot stan.. Lillen ska upp till farmor & farfar då han totalvägrar åka!!
Ha en bra dag ni som kan...

Av Linda - 25 december 2013 11:08

Ja idag blir det hemmakväll & softis med familjen.. Barnen är nöjda med sina klappar.. Både löpaband, mobil & iPad!! Å mycket mer...
Har en aningens ont i halsen idag :( men men jag är ledig!!
Ungarna sitter & spelar spel & hövdingen & jag sitter i varsin ände i soffan & softar..
Imorgon blir det bio - sune på bilsemester! Hela familjen + Tobias kompis! Trevligt... Funderar lite vad man ska göra för mat på nyårsafton!! Är väl dax att grunna på de.
Ska på födelsedagsfirande den 1/1 hos fadern :) behöver väl klart kolla present till honom, å vad ger man en som har de mesta!!!
Nä hörrni, ha en bra juldag alla!!
?

Skapa flashcards