Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under september 2014

Av Linda - 16 september 2014 21:07

Igår fick jag ett brev från Växjö djursjukhus att Labans aska kommit.. ? har vart ledsen ett par dagar nu & ikväll orkade jag inte hålla igen mer. Tur mannen var hemma.. Barnen var lagda i sina sängar. Jag vill inte att dom ska se sin mamma gå runt & vara ledsen.
Till slut försvinner all ork med att vara glad..
Har varit jättetrött idag & är.
Var tvungen att skriva av mig lite...
God natt ???

Av Linda - 10 september 2014 21:29

Fy fan vad jag saknar min bebis... Sitter själv vid tv:n & saknar honom. Ingen som ligger ijämte å spinner när man klappar honom. Gråter mest när jag får vara ensam :(
Varför blev de så här?
Varför blev han sjuk?
Han hade ont...
Han var mitt allt...
Får snart hem honom i en urna så jag kan få ha honom hemma! Ska tända ljus för honom å sen har han sina leksaker..
Älskade Laban du kom till oss som liten kattunge, du frös & satt på min altan & mjauade.
Jag tog med dej in, satte upp lappar men ingen ville kännas vid dej.
Jag tog ner lappen & mitt hem blev ditt. Jag skämde bort dej med god mat, leksaker mm..
Du kom hem med möss, fåglar men jag skickade ut dom till din fasa!
Vi åkte till veterinären då du hade skadat dej.
Du satt med mig på trappen när jag skulle röka, du mötte mig när jag kom hem från jobbet, du reste ragg mot grannarnas hundar,
Du jagade en grävling till min förskräckelse men du fixade de oxå..
Du tog alltid mer plats än mig i sängen... Fick plocka fästingar hit å dit...
Men så för exakt en vecka sen så blev du riktigt sjuk ?? kräktes blodblandat slem. Du hade riktigt ont!! Jag fick ta det absolut svåraste val jag någonsins gjort, du fick gå vidare in i kattparadiset... Saknar dej så jävla mycket så jag tror jag ska gå sönder.. ??? Tårarna bara trillar å jag mår ingen vidare.. Men de var ett beslut som var för din skull, du slapp lida mer!!
Älskar dig min älskade kisse Laban ???

Skapa flashcards