Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under september 2016

Av Linda - 16 september 2016 11:52

Sitter & har paus medan alla äter middag...
Efter disken tar jag helg!!
En fullspäckad helg med bara kul!!
Ikväll ska jag vara med & "jobba" nere på fritidsgården! Kul & se vad dom egentligen gör där nere..
Imorgon kommer lillstrumpa vid 8:00 å då ska jag & han + ev nån av mina grabbar gå ner på marknaden!!
Sen blir det jobb i kiosken under fotbollsmatchen.
Imorgon kväll kommer det nog bara bli slapp i soffan ihop med mannen i mitt liv..
Orkar inte gå ner på marknadsdansen. Jag håller mig till årsfesten ihop med VIF!

Gick min morgonpromenad idag, grymt mycket skönare att gå redan på morgonen då man är själv å svalare.
Har försökt komma i balans nu med vikten men i 3 dagar har jag legat på 75,5 eller 75,1. Men det verkar har stannat upp lite!
Jag är grymt nöjd med min livstil & min kropp!!
Kan köpa kläder i strl M & när kunde jag göra det innan?!?
Nä mitt liv är perfekt!!!

Mannen är glad då han hämtade hem vår nya bil igår, haha som ett barn på julafton :)

Hörrni ni som läser min blogg, ha en underbar helg....
Puss & kram <3

Av Linda - 11 september 2016 13:45

Söndagen började tidigt då jag vaknade innan 7! Gick min runda & hem & duschade!!
Åkte in till Växjö där vi tog en sväng om farfar & farmor ??
Sen blev det MAXI då vi ska ha svärföräldrarna på söndagstacos!!
Passade på att inhandla present till min lillstrumpa!!
Ska ju ha kalas för honom här den dagen han fyller 1 år, med pommes & köttbullar ( det gillas ) & cupcakes!!
Just nu så passar jag gullisen fram till 14:00, sen får han va hos sin farmor till päronen kommer hem.
Han slukade en hel burk med köttfärssås & spagetti & en smoothie.
Sen blev det sova middag.
Ikväll blir det fix av morgondagens start som är en del!
Ha en fortsatt fin söndag!!!

Skapa flashcards