Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Linda - 19 november 2010 15:48

Ja jag har verkeligen längtat efter denna dagen!!

 

Sitter just nu vid köksbordet & tittar ut & ser all snö bara dingla ner från himmlen.. Säger som min väninna skrev i sin blogg man vill verkeligen sätta upp alla fiiina ljusprydnader i fönstrerna ha ha...

 

Har fortfarade så ont i huvvet efter migränen igår =/ Illa illa, men jag bet ihop & jobbade ändå.. Det suraste är att ipreen inte hjälper!

 

Har idag fixat taxi tills nästa helg ;) Så nu hoppas jag bara att vi fyller bussen hihi, fast om jag tror rätt så gör vi nog de... Vi är uppe i 12 personer nu i alla fall!!

 

Imorrn blir det surprise för kidsen! Kan inte skriva ut de här än pga att min store pojk kanske läser detta ha ha ha... Skriver mer imorrn, ska även ta lite kort hade jag tänkt!

 

På söndag ska vi in till min farmor & farfar & hällsa på OM hon nu inte får magsjukan. Usch jag vet inte vad fan jag ska skriva idag ha ha ha lite tom där uppe ikväll.. De blir ialla fall myskväll med gotte &tända ljus ikväll.. Förhoppningsvis så orkar man kanske med en film med mannen då kidsen somnat!!

 

Ha en underbar fredags kväll på er <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards