Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under november 2017

Av Linda - 6 november 2017 18:12

Ja då har man trillat dit med ont i halsen & en släng med feber!!
Alltså detta var väl väntat då mannen har vart dålig ett tag med kraftig hosta mm.
Jag & den store sonen har legat i varsin soffdel...
Det fortsätter med sjukstuga i morgon oxå sen får vi se om man piggnar till så man kan jobba!!

Har även pratat med min lille farmor som ligger på sjukhuset, hon har fått en stroke & har fått svårt med vissa saker. Detta gör mig så ledsen!! Tårarna bränner å det gör så ont att hon ligger där & inget man kan göra för henne!!
Stackars farfar har jag oxå pratat med & han mår ju heller ingen vidare... Han saknar sin andra hälft & det är ju fullt förståligt!
Vill bara åka in & va med dom, det var ju inte länge sedan jag & farmor pratade om att jag skulle åka in å vi skulle kolla på gamla kort & bara vara tillsammans.
Hela min kropp är ledsen!!! Vill ju ha kvar dom för alltid å ja jag vet att detta är livets gång men fan jag är inte redo för att dom ska vara så här gamla å är inte redo för deras krämpor!!

Dom har alltid funnits där & jag har alltid sett dom som mina extra föräldrar. Jag älskar dom så mycket..
så detta med att jag ligger här & är sjuk är fan ingenting att gnälla för!!!!


Jag ska boosta min kropp med en massa c-vitamin & se till att dricka ännu mer citronvatten!! Jag SKA bli frisk snabbt..

Ville bara skriva av mig lite känslor nu...
Kommer väl mer blogginlägg framöver, men nu får man passa sig för att skriva nått som kan få folk till att springa till en viss person & "skvallra" ......
Ha det bra & var rädda om varandra & ge mer kärlek & lev livet som om det vore den sista dagen!!! Man vet aldrig när det tar slut!!!


P.s kortet är på min farfar när han arbetade på en affär här i Vislanda...

Skapa flashcards