Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Bubblan är på!!!

Av Linda - 1 november 2013 12:07

Så var de igång igen!!! Bråk med dom 2 minsta & mannen är inte glad på mig.. Jag behandlar honom fel när de gäller barnens bråk & skäller på honom :( jag är på väg ner igen jag känner de!!! Skit!!!! Hur länge ska man orka? När ska barnen lyssna? Jag gör ALLT för dom & ger dom allt dom vill ha..
Känns så fel allting...
Hatar mitt liv just nu & vill bara försvinna från jordens yta!!! Tårarna rinner & inte fan är det någon som bryr sig.. Jag har inte sagt att de är lätt att uppfostra barn & inte är jag en supermamma heller!!! Jag VET att de finns fler som bråkas med sina barn!!! Har inte sagt nått om de heller! Men just NU handlar det om MIG!!! Bara mig!!! Jag skiter blanka fan hur andra har det nu pratar jag om MIG!!!!
Jag orkar inte bry mig om hur alla andra mår för just nu mår jag inte bra!!! & jag vet att min man inte heller mår så bra!! Men där kan jag inget göra!
Försvinna? Fly? Nä de är det sista man ska tänka på... Behöver glädje i mitt hus!! Skratt & roliga & mysiga stunder ihop med min familj!! Vet att de inte kommer hända men jag kan väl få hoppas!!
Jag är INTE perfekt & jag har mina fel & brister... Känner mig som en hög med sopor just nu & har med detta förstört hela helgen!!! Kan inte få mina ord jag sa igår ogjorda, men jag hoppas på förlåtelse!! Jag är inte mer än en människa.
Ser inte fram emot någonting längre! Vill inte belasta någon annan med mina sopor, utan väljer att skriva av mig här!!
Vill inte ha någon medömkan & falska hjärtan om att det finns fler som har det som jag!! Återigen jag skiter hur andra har det!!! Kommer sluta bry mig så mycket om alla andra för när det väl gäller mig så får jag INTE ett skit tillbaka!!! Jag vet för jag har vart med förr!! När jag pratar om mig så pratar alla om sig själva å skiter i att jag mår dåligt!!! Vill inte hamna där igen, vill må bra!!!! Älskar min man & om det tar slut så kommer jag ALDRIG ta in en ny!!! Älskar mina barn men är helt slut på uppfostran!! Skulle behöva få komma iväg med min man bara han & jag & bara vara vi!! Saknar honom grymt... Känns som tårarna aldrig tar slut, har gjort fel & de vet jag men när man är arg så säger man saker som man inte menar!! Nä vi ska inte skiljas om ni trodde de men jag skrev OM!! Så inte folk som läser detta få detta om bakfoten!
Behövde skriva av mig för här får jag säga allt & behöver inte lyssna på andra!!
Få väl som vanligt försöka stå ut & sen får väl problemet va! Som alltid.....
Kommer vara ifrån internet ett tag!!

Linda.........

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards