Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Har ju fått ta ett steg fram & ta ett beslut!

Av Linda - 1 november 2013 15:33

Har fått vara för mig själv nu i eftermiddag & kidsen har hållt sig i bakgrunden. Förklarade för dom att detta fungerar inte & de kan bli jobbiga följder om detta fortsätter. Vll inte ens tänka tanken på vad som kan hända men dom måste förstå att jag blir ledsen även om jag inte sitter & gråter mitt framför dom. 

Måste ta tag i mitt liv & bestämma att nu jäklar är det slut & ingen ska förstöra de. 

Behöver glädjen för att känna mig levande & en glad familj. 

Fick presis en kram av min store som sa att jag behövde en kram då jag vart deppig. Men detta handla igentligen om hur jag beter mig mot min andra hälft när barnen bråkar. 

JA jag är en hönsmamma & kommer alltid att vara de så länge jag lever!! Ta mig som jag är eller lämna mig ifred...

De han säger/gör är ju rätt igentligen.. Men jag känner de att ibland blir det bara to much & då kan jag inte va tyst!! Jag får då betala priset för min käft öppnades...

 

Vi får väl se hur allt artar sig senare, skulle vilja ha mannen för mig själv & bara sitta & snacka ta de lugnt & bara vara. Men de lär aldrig hända denna sidan jul så shit happends...

 

Har tagit ett beslut om att jag inte ska sälja på loppisen som skulle vara den 8/12. Jag kommer skänka ALLT jag har som jag ej använder till erikshjälpen. Kan jag bidra med nått så gör jag de så kommer det till användning & till en god sak. 

Har suttit & kikat en del på de 2 loppissidorna jag skapat & en del är ju så fräcka att dom sitter & prutar på småsummor.... TÄNK er dom som inget har!!! Hade jag vetat om de var någon som skulle till nått barnhem någonstans i världen så hade jag gladeligen skänkt allt till dom,men detta var de närmaste jag kunde hitta. Hoppas att dom svarar mig så kan dom hämta en hel del...

 

Känns skönt att fått vara själv ett par timmar utan tjaffs & att fått skriva av mig här inne. Känns bra!! Men jag kommer fortfarande stå för vad jag sagt!! Att jag öppnar mig inte för någon annan längre då jag ej får respons... 

 

 

Gone....  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards