Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Ställ inte så svåra frågor!!!!

Av Linda - 14 april 2012 21:37

Mannen i ett nötskal ha ha ha, han har sovit ett par timmar & är en aningens trött. Frågade om han kunde komma på en bra överskrift till min blogg överskrift :D Då fick jag bara till svar:L STäll inte så svåra frågor mohahahah....

Han är strax yber pigg & jag är sååååå trött.. Bra kombination eller inte!!

 

Ne fy vad jag har slappat idag. Ett par filmer har jag/vi plöjt & bara tagit de lugnt så imorrn ska jag stääääda hela jefla huset. Damma, skura & dra runt snabelapan xD

 

Nu sitter man här med sonen som ska spela nått spel med kompisar & mannen vid sin dator & jag sitter här & bara längtar tills nästa lördag xD Ska bli hur kul som helst. Tror att de blir en rolig samling kvinns som verkeligen kan härja. Outfiten är klar, nja nästan ska se om jag hittar ett svart linne med döskallar på istället till mina rosa byxor ha ha ha..

 

  Så här hade jag tänkt först meeeen jag är ju en svart människa så de blir nog för mycket färg om jag har ett rosa linne me ha ha ha men jag vill nog ha döskallar på ha ha ha Ja jag vet jag är inte frisk ha ha ah...

 

Å vad roligt detta va Emil sitter med hörluren i örat & mick & sitter & pratar samtidigt som han spelar GTA ha ha ha herrejisses vart tog de hederliga sällskapsspelen vägen? Hrm.... Nu ska man tydligen skjuta ner folk & sno bilar ha ha ha... Ja ja jag ger mig inte på ämnet....

 

Vill se nån bra film... Några tips? Fast å andra sidan har jag sett ett ex antal filmer så de får nog bli alcatraz eller kanske nån man redan har sett. Det var länge sen jag såg godingarna i supernatural... Jag har sett 4 säsonger & har 3 hela kvar höhöh... Kan sitta & dregla ett par timmar ha ha ha.. Nästa vecka kan jag äntligen få se på ett avsnitt av VD & ett SC, de har ju tydligen vart uppehåll nu 2 veckor... Villket gör mig frustrerad ha ha ha... Läckerbitar i alla mina serier förstår ni!

Sen i Juni så är det säsongsstart av True Blood mmmmmmmm

  Ooooj oj oj vad jag längtar!!! Kallar serien för mjukporr ha ha ha porr för kvinnor xD Mmm de gillas... De finns ju en handling i detta & mycket fina personer att kolla på..

Kanske ska ta & glo om säsong 4 så man kommer in snabbt igen om vad som hänt. Faaast jag glömmer aldrig ha ha ha ha...

Ja suck de är ju 2 månader kvar typ ha ha ha ha...

 

Ne nu ska jag "snoka" runt lite på facebook & se vad folket gör....

 

Cya next time <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards