Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Linda - 15 april 2012 19:45

http://www.lansstyrelsen.se/kronoberg/Sv/djur-och-natur/djurskydd/Pages/default.aspx


Denna sidan fick jag på maijl & hoppas att domma människorna kan hjälpa till... Nog om detta för nu har jag äntligen lugnat ner mig!!!!


Ja jag har bakat bullar oxå appropå ingenting ha ha..

  Theo ska ju ha med egen fika imorgon & jag vet att han älskar sin mammas bullar ha ha... Det blev monsterbullar denna gången med ha ha, jag har svårt för att göra små pytebullar. Dom blir så stora ha ha ha..

Fick gott betyg innan då dom smakade varsin.

Städat har jag me gjort typ hela förmiddan. Så nu är golven sdammsugade & skurade & de är dammtorkat mm. Så skönt då slipper man de i veckan.

Ja gud vad jag längtar till lördag ha ha, de ska bli så himla kul att träffa lite folk & goa vänner utanför hemmet. Har vart så mycket på sistonde så man har saknat de här sociala livet.

Jag orkar aldrig mitt i veckan att besöka folk, har inte orken helt enkelt & sen  är det olika aktiviteter för kidsen & sen läxläsning mmmmmmmmm ja listan kan göras lååååång xD


Sitter här i soffan & är nyduschad & luktar annat än bullar ha ha ha inväntar att BB ska börja. Ikväll vet jag inte riktigt vem jag vill ska åka ut.... fast igentligen vet jag, hoppas att Joe åker eftersom jag tycker mest han gnäller & beter sig som en översexuell gris ha ha ha.. Allt handlar bara om sex i hans hjärna & sen sitter han & skrattar som en snuskgubbe.... Isch....


Ne nu ska jag ta & spela en stund innan de börjar sen blir det till att krypa ner under dunet & mysa in mig i famnen på min löv <3

  

Älskar dig mitt <3 Morgan......

Go natten alla söta varelser i landet & sprid lite löööööve........

Av Linda - 15 april 2012 17:06

Det är en man & hans 2 barn som slår sin hund här i Weset! Vad gör folk??? Ingenting!!! Fy fan säger jag bara! Hade jag sett detta med egna ögon så hade jag gått hem till han & slagit han lika hårt som han slår hunden!

Mamma har ringt gång på gång till polisen ( som knappt bryr sig ) Varför??? Är inte djuren lika värda som oss?

Men fega kräk till människor som VET att hunden blir slagen & sen bara blundar & inget gör. Ne fy fan!

 

Ja jag är så arg nu efter samtalet med mamma. Hon hade sett både pappan & barnen slå honom med leksaker & kratta. När mamma hojtar till på dom så skriker han att hon ska hålla sig till flaskan. Ha ha ha mamma dricker ingen alkohol över huvudtaget!! Så mycket märkligt! Sen fortsätter ungarna slå & likaså pappan.

Hade jag sett honom så hade jag gått ner med ett baseballsträ! Sen hade jag tagit konsekvensen av detta!!!

 

När det handlar om djurplågeri så går jag i taket!!! Man slår INTE djur!!!!!! & hotar mamma, de är det sista han gör får jag reda på sånt igen ska jag personligen gå bort & läsa lusen av han jävla kräk!!!! Dessa hemska ungar som blir likadana!! Alla tycker dom är så söta & goa, dom är MONSTER!!!! Usch!!! Jag är glad att jag inte ha dom som dagbarn längre. Hade INTE velat ta in dom i mitt hus.. USCH!!!!

 

Ne nu får jag nog ta & lugna ner mig en stund. Blev så uppretad! & bara så ni vet så är detta min blogg & jag får skriva vad jag vill!!!!! ( Tänkte på mitt ordval )

 

Usch!!! Ne ni vislandabor HÖJ rösten lite istället för att blunda!!!!! ( annars är ni lika hemska som han )

 

Rädda djuren!!!!!!! Dom har inte valt att få bli slagna!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards