Inte nog med att vi haft de struligt med våran Thomson nu fick jag en jefla påminelse om att jag inte skickat tillbax den!! Hallloooooo?? Är dom dumma på riktigt?!!
Nehe jag ringde upp & sa en rättans ord till dom! Blir så agressiv över deras skit beteénde. Ne säger killen i telefon, de brukar skickas många påminnelser som tyvärr är fel.. Jaha & då ska kunden hålla på att skita knäck för? Att betala 995 kr för nått jag inte har kvar?!! Ne fy Telia!!!!
Att dom inte lär sig!!! Usch jag tycker att jag har haft en del aggressioner inom mig ett bra tag nu & de kanske ska släppas ut? Hrm ja fast släpper jag ut allt så försvinner nog alla ha ha ha ha för de blir inte roligt!!
Gick & retade mig igår på folk som glider på bananskal hela förbenade tiden!! Mög säger jag bara... Tur man har rent mjöl i påsen själv... Blir så bajs arg på folk som tror att man är dum i huvudet!!! Ghaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Ha ha ha ha ha ja de var ett litet utsläpp ha ha ha xD Skönt va de, fast jag har ju min bästaste kollega på jobbet som får ta en hel del skit ha ha ha :)) Fast hon har inget emot de..
Ikväll fortsättning på Alcatraz. Bra serie men jag & mannen somnade ha ha.. Vi börjar ju titta så sent, men ikväll ska vi sitta upp i soffan & försöka i alla fall ha ha ha..
Nehe kanske kommer in senare & slänger ut lite till nu har jag inte tid att sitta här nått mer.....
Var bara tvungen mohahahahahahahahahahahahah!!!!!!!
Telia Kundservice
12 april 2012 09:44
Hej Linda.
Oj..den inramningen säger väl det mesta. Fast vi har faktiskt bytt logga! :)
Kan på ett vis förstå din ilska, och utan att sitta på facit i hand, skulle jag nog helt enkelt dra slutsatsen att påminnelsen hann skickas ut till dig innan din returnerade vara blivit redovisad.
Men vi är tacksamma för att du kontaktat oss och påtalat om redan returnerat Thomson modem.
Ha en fortsatt trevlig dag, och som sagt glöm inte ändra vår logga! :)
Med vänliga hälsningar
Peter Muszta
Telia Kundservice
Linda
12 april 2012 20:32
Ha ha ha ha ha ha :)) Sitter telia nissar & läser min blogg??? Ja jag var riktigt j**a arg ska jag be att få tala om. Har haft krabb med detta sedan förra året & de händer ju inget.. Skulle få ersättning för allt jäkla krabb som de har vart men har jag sett nått? Eh ne.. Vi betalar ALLTID våra telia räkningar & har aldrig missat någonting! Vad är det vi betalar till har jag frågat både telia & mig själv?! Jag har allt i telia & vill ju givetvis att allt ska fungera. Fick 3 filmer som "plåster" på såren, hallo jag vill ha en fungerande telefon/tv & internet...
Ber lite om ursäkt för "loggan" jag la ut ha ha var väl lite i grövsta laget men som sagt jag var arg... Jag hoppas att du läser detta svaret. Du kan hälsa dina kollegor som jag ev har pratat med att jag vill fortfarande ha ersättning för allt strul som inte har fixats. Jag har betalat för nått som inte har fungerat!!
Ha en bra dag du med :))
Telia Kundservice
16 april 2012 08:52
Hej igen.
Strålande, jag ser att du bytt logga!!! :)
Vi kan göra så här Linda, om du hör av dig till mig via länken nedan, så ska jag kika på ditt ärende och då hjälpa dig med eventuell saknad ersättning för det krångel som du beskriver.
Med vänliga hälsningar
Peter Muszta
Telia Kundservice
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
Linda
16 april 2012 19:28
Ok :) Jaggör detta.. Tack snälla...Mvh Linda