Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Telia? Ett jefla bolag!!!

Av Linda - 11 april 2012 15:44

Inte nog med att vi haft de struligt med våran Thomson nu fick jag en jefla påminelse om att jag inte skickat tillbax den!! Hallloooooo?? Är dom dumma på riktigt?!!

Nehe jag ringde upp & sa en rättans ord till dom! Blir så agressiv över deras skit beteénde. Ne säger killen i telefon, de brukar skickas många påminnelser som tyvärr är fel.. Jaha & då ska kunden hålla på att skita knäck för? Att betala 995 kr för nått jag inte har kvar?!! Ne fy Telia!!!!

 

Att dom inte lär sig!!! Usch jag tycker att jag har haft en del aggressioner inom mig ett bra tag nu & de kanske ska släppas ut? Hrm ja fast släpper jag ut allt så försvinner nog alla ha ha ha ha för de blir inte roligt!!

 

Gick & retade mig igår på folk som glider på bananskal hela förbenade tiden!! Mög säger jag bara... Tur man har rent mjöl i påsen själv... Blir så bajs arg på folk som tror att man är dum i huvudet!!! Ghaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

 

Ha ha ha ha ha ja de var ett litet utsläpp ha ha ha xD Skönt va de, fast jag har ju min bästaste kollega på jobbet som får ta en hel del skit ha ha ha :)) Fast hon har inget emot de..

Ikväll fortsättning på Alcatraz. Bra serie men jag & mannen somnade ha ha.. Vi börjar ju titta så sent, men ikväll ska vi sitta upp i soffan & försöka i alla fall ha ha ha..

 

Nehe kanske kommer in senare & slänger ut lite till nu har jag inte tid att sitta här nått mer.....

   Var bara tvungen mohahahahahahahahahahahahah!!!!!!!

 
 
Ingen bild

Telia Kundservice

12 april 2012 09:44

Hej Linda.

Oj..den inramningen säger väl det mesta. Fast vi har faktiskt bytt logga! :)

Kan på ett vis förstå din ilska, och utan att sitta på facit i hand, skulle jag nog helt enkelt dra slutsatsen att påminnelsen hann skickas ut till dig innan din returnerade vara blivit redovisad.

Men vi är tacksamma för att du kontaktat oss och påtalat om redan returnerat Thomson modem.

Ha en fortsatt trevlig dag, och som sagt glöm inte ändra vår logga! :)

Med vänliga hälsningar

Peter Muszta
Telia Kundservice

Linda

12 april 2012 20:32

Ha ha ha ha ha ha :)) Sitter telia nissar & läser min blogg??? Ja jag var riktigt j**a arg ska jag be att få tala om. Har haft krabb med detta sedan förra året & de händer ju inget.. Skulle få ersättning för allt jäkla krabb som de har vart men har jag sett nått? Eh ne.. Vi betalar ALLTID våra telia räkningar & har aldrig missat någonting! Vad är det vi betalar till har jag frågat både telia & mig själv?! Jag har allt i telia & vill ju givetvis att allt ska fungera. Fick 3 filmer som "plåster" på såren, hallo jag vill ha en fungerande telefon/tv & internet...
Ber lite om ursäkt för "loggan" jag la ut ha ha var väl lite i grövsta laget men som sagt jag var arg... Jag hoppas att du läser detta svaret. Du kan hälsa dina kollegor som jag ev har pratat med att jag vill fortfarande ha ersättning för allt strul som inte har fixats. Jag har betalat för nått som inte har fungerat!!
Ha en bra dag du med :))

 
Ingen bild

Telia Kundservice

16 april 2012 08:52

Hej igen.

Strålande, jag ser att du bytt logga!!! :)

Vi kan göra så här Linda, om du hör av dig till mig via länken nedan, så ska jag kika på ditt ärende och då hjälpa dig med eventuell saknad ersättning för det krångel som du beskriver.

Med vänliga hälsningar

Peter Muszta
Telia Kundservice

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Linda

16 april 2012 19:28

Ok :) Jaggör detta.. Tack snälla...Mvh Linda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards