Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Linda - 1 april 2012 20:15

Helgerna går fort då man har roligt!!! I fredags fick jag uppleva något som jag inte har gjort på länge ha ha ha jag hade skiiiitkul ihop med Mannen & de andra grabbarna, känndes som förr så vi inte hade kids utan vi bara va själva. Fick en massa shoots ha ha ha, Linda blev en aningen onykter ha ha ha... Men de var som sagt skiiitskoj!! Har frågat Morgan om inte jag kan få vara med på deras herrträffar i fortsättningen :)

Inget skitsnack & någon som skulle vara bättre än den andre utan alla hade skitskojj!!! De är så de ska vara :) Tjejer är så omständiga de ska hållas på hela tiden mm & spekulera i saker & ting! Ne mer sånt här :D Mannen & jag var sliriga men så kul!!!

Så om ni som var med läser detta: TACK för att jag fick följa med er <3 ( fast några shots blir det inte ha ha )

 

Jaha sen vart vi inne i stan på lördagen bara jag & Morgan, handlade lite på K-rauta, sen stack vi till hans jobbarkompis. Hans jobbarkompis fru är ju en underbar människa, hoppas att vi kan ta den där grillaftonen snart!!

Sen hem, seg i huvvet & mannen hämtade hem kidsen. Min farbror med fru & min ena kusin kom på kaffe :) alltid lika trevligt då dom kommer på besök :)

Grillade på eftermiddagen, slappade till en barnfilm som vi faktiskt hyrde på Ica.

 

Sen denna slappa söndag!!! Har förvisso bytt Emils & Tobias sängar, dom ville byta så då fick jag dom till att städa på deras rum ;) Sen fixade jag middag idag blev det ugnstektfalukorv & potatismos, hade i äppelskivor i korven de var faktiskt hur gott som helst..

Sen blev jag slö & gick & la mig, somnade & sov till 18:00 ha ha ha hur ska de nu gå att sova ikväll... Ja ja de återstår att se.

 

  

Ja sen till de som har stört mig ett tag nu då... Jag tänker på de ibland & jag känner att duger jag inte som jag ÄR så finns det ingen anledning till att ha kvar mig som vän!!!

Jag tänker INTE lägga ner mer av min tid eller energi till att få det att funka för jag palllar inte. Min tid är värdefull för mig & är det inte de för de andra så ne men ta bort mig då från erat liv så slipper ni ha mig i bakgrunden.

Jag är varken bitter eller ledsen längre för det har gått så lång tid nu så jag ska ärligt säga att jag bryr mig inte utan jag ville bara få ur mig denna skit så jag kan gå vidare!

Skönt att ha denna bloggen där jag kan lämna saker som jag inte vill ha längre utan bara få skriva av mig hur jag tänker & sen släppa de...

Vissa som läser tar säkert åt sig av detta jag skriver MEN då ska dessa personer ta sig en rejäl funderare om hur det känns!!! Har jag rent mjöl i påsen??? Ja de är bara ni själva som kan svara på de.

  

Jag är ärlig & säger bara vad jag tycker!!

Kasta kritik på mig & var då beredd att jag säger mitt!!!

 

Ne nu till nått skojj!!! Orka skriva mer deppigt!! Ne isch!!!

Jag har en del  nu som jag ser framemot :))

21:a April - Marknaden med barnen & sen på kvällen tjejfest :D

Midsommarafton - ( lite löst än men hoppas ) Lisseberg med Tes & familj <3

Grillafton med Eliza & Wilson :)

Åter igen en grillafton med Elisa & Björn med familj

Ja de blir en massa grillaftnar ha ha ha ska ju ta en kväll med Uffe & Ulrica me hihi ;)) Tur de snart är semester så man hinner med...

Sen till semestern så ska vi förhoppningsvis vara klara med källaren så vi sen kan njuta av våran semester med en massa bad & sol & grillningar & en massa kul tillsammans med familjen <3 Åka på lite dagsutflykter.

 

Skulle behöva åka till Ullared med snart innan sommaren, Ska prata med pappas fru om hon fortfarande ville åka :))

Nehe nu blir de en cigg innan BB-live börjar!!!

 

Jag är inte bitter utan mest glad att jag fått upp ögonen!!! Go kväll på er!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards