Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Julstress / arbete resulterade i förkylning & feber...

Av Linda - 6 januari 2012 19:52

Ja de har varit en underbar jul/nyår med inslag av stress.. Har väl inte unnat mig riktigt med vila kanske, de resulterade med förkylning & feber :/ Men men nu har jag vilat ordentligt & tänker ha helgen till att bara va.

Igår gick jag & älsklingen på Lakers vs Djurgården.. Vilken rysarmatch :D Jisses villken skallevärk jag fick då jag retade upp mig på djurgårdsfans som olyckligtvis hamnade framför ha ha Såg på mannen att han fick liteångest för han vet ju hur jäkla glad jag blev av platserna :) Ha ha jag tyckte de var skojj att kunna skrika lite  mot dom...

 

Dom blev riktigt krossade av Lakers :D 7 eller om de nu var 8 utvisningar för Djurgården ha ha .. Mycket bra var dom i alla fall mitt älsklingslag...

Har arbetat oxå :) dagarna gick bra i alla fall även om de kunde vara lite dötid eftersom jag inte va i mitt kök.. Härligt att få träffa kollegorna va de.. Man saknar dom & kidsen... Men måndag då är man tillbax på sin rätta plats :) Ska bli kul...

 

Har fått ställa in besök & skippa träff med Anna <3 pga denna jävla förkylningen & olyckligtvis så sa kroppen ifrån med feber, inte mycket men tillräckligt för att jag skulle bli soffliggandes.. Men jag hoppas att jag är piggare imorrn så jag kan sticka bort till henne & se på lgh..

Så ikväll blir det soffhäng för hela slanten... Det blir:

* The voice ( glottar nu )

* Vampier diaries

* The secret cirkle

* Supernatural <3

Sen lär jag nog somna i nått av avsnitten he he men vad gör de då jag har de på datorn & kan fortsätta imorrn :)

Ha en bra kväll alla!!!

 
 
Ingen bild

Ewa

6 januari 2012 20:54

krya på dig <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards