Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Linda - 12 januari 2012 18:38

Jaaaaaaaaaa de är jag!!!! På att bli snurrig i bollen....

 

Ha ha ha.... Korkad? Ja jag vet men nu har de vart HUR länge som helst!!!! Jag vill ut & dansa träffa folk & ha kul!!!! Längtar till den 3:e för då blir det lite partaj i alla fall   Har fixat så vi ska in till Hong kong med en del från jobbet sen ska jag ta mig hundan ut & dansa... Fast de är ju läääääänge tills dess...

Ja ja nog om de.

Imorgon fredag kommer goa vänner hit & ska käka lite & sitta & ta de easy. Ska bli trevligt!

Har vart i Alvesta & inhandlat lite på det gröna apoteket. Mmmmumma.. ha ha ha....

Jag har igentligen inget att skriva idag mer än att jag är frustrerad, rastlös & sååååååååå trött mohahahahah... Så trött att jag bara sitter här & skriver en massa blajj   Neee jag borde gå & lägga mig så jag inte sitter här & tråkar ut folk ha ha ha....

 

En drink ska jag nog banne mig ta, en färdigblandad kanske kan bli liiiite snurrig?!! Ja jag inväntar att kidsen hoppat isäng seeeen ska jag banne mig öppna EN!!! Eller 2   

Tjoflöjt på er..... Pöss  

 

Ovido - Quiz & Flashcards