Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under januari 2013

Av Linda - 5 januari 2013 19:28

Vad man kan känna sig lycklig lottad ibland. Få fina vänner som ställer upp när man behöver! Vänner man kan lita på, prata med.. Inte snacka en massa skit! Nya vänner man lärt känna under 2012! Förhoppningsvis vänner för livet! Älskar att ha goa människor runt mig.. Har oxå mått dåligt under det förra året & det har vart tufft att ta sig upp.

Men skam den som ger sig! Har en underbar familj som stöttat mig & underbara vänner som lyssnat!
Ser positivt på 2013 & ska se till att detta året ska bli så bra som jag vill!
Allt negativt är i stort sett borta & den enda som kan få det att hålla sig borta är jag själv! De har inneburit att en del har försvunnit från mitt liv helt & hållet!
Orkar Lixom inte med negativa människor runt mig!
Jag har så många goa vid min sida & jag klarar mig bra!
Träningen flyter på & jag är stolt över mig själv :)
Nehe alla fina strax börjar sagan om de 2 tornen!!
Pussel & kräm

Ovido - Quiz & Flashcards