Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Linda - 29 juli 2012 16:00

Ja både bra & dåliga saker! De bra sakerna är att jag har ändrat attityden enormt & tala om att de räcker nu!
Ne jag är inte elak de kommer jag aldrig bli men tänker inte hålla tyst längre!!
Finns folk som mår dåligt av skit som cirkulerar & av nån konstig anledning så blir jag inblandad! Hrm så de dåliga är att hur jag än vänder & vrider så i slutändan så vet jag vare sig jag vill eller inte!!
Blåååååååås bort hemska negativa energi!! Förstår inte att människor orka att gå runt & vara bittra! De finns Lixom inte nån reson i de! Nä jag orkar inte med mer! Håller mig undan & snälla säg inget till mig om hur illa & elaka andra människor är för jag tar åt mig & grubblar! Jag vill ha kul & leva ett happy life! Vill inte andra de så finns de dom som är bittra & som älskar skvaller! Håll mig utanför.. Min psykolog sa de då jag gick hos henne att jag är en sådan person som blir som jag umgås. Haha ja därför vill jag bara ha happy folk runt mig! Ja tänk efter nu de kan vara dig eller dig eller kanske du jag menar :)
Nä allvarligt menar ingen speciell utan jag väljer nu bort skitprat, skvaller & annan skit & omger mig av lycka, välmående & skratt!!! Jag mår så mycket bättre :D
Ne jag är INTE perfekt men nästan hahaha xD jag har mina brister jag me..
Igår kväll hade vi det fantastiskt roligt :) åt & drack i goda vänners sällskap! Men blev en droppe för mycket av de goda :D vi var väl hemma innan 00.
Men de var roligt! Haru glöööögg mohaha xD ne nu börjar jag bli trött i ögonen..
Hej hej!!!
Pussel & kräm

Ovido - Quiz & Flashcards