Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 14 februari 2018

Av Linda - 14 februari 2018 19:41

Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!!
Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!!
Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig!
Brukade alltid ringa henne denna dag & tala om hur mycket jag älskade henne & farfar!!
Hon fattas mig!!
Är glad att jag får arbeta med det jag gör, man får så mycket kärlek av alla barn & man har inte direkt någon tid att tänka!!
När man kommer så blir dom så otroligt glada & vill ge mig kramar!!

Igår fick jag 20 st tulpaner & idag gjorde vi en god middag & barnen visade sin goa sida! Älskar dom å mannen grymt mycket!!
Men all kärlek till er mina vänner, släkt, familj & mina 2 fina änglar , farmor & kusin Mi <3
Kram.....

Ovido - Quiz & Flashcards