Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 10 september 2014

Laban.....

Av Linda - 10 september 2014 21:29

Fy fan vad jag saknar min bebis... Sitter själv vid tv:n & saknar honom. Ingen som ligger ijämte å spinner när man klappar honom. Gråter mest när jag får vara ensam :(
Varför blev de så här?
Varför blev han sjuk?
Han hade ont...
Han var mitt allt...
Får snart hem honom i en urna så jag kan få ha honom hemma! Ska tända ljus för honom å sen har han sina leksaker..
Älskade Laban du kom till oss som liten kattunge, du frös & satt på min altan & mjauade.
Jag tog med dej in, satte upp lappar men ingen ville kännas vid dej.
Jag tog ner lappen & mitt hem blev ditt. Jag skämde bort dej med god mat, leksaker mm..
Du kom hem med möss, fåglar men jag skickade ut dom till din fasa!
Vi åkte till veterinären då du hade skadat dej.
Du satt med mig på trappen när jag skulle röka, du mötte mig när jag kom hem från jobbet, du reste ragg mot grannarnas hundar,
Du jagade en grävling till min förskräckelse men du fixade de oxå..
Du tog alltid mer plats än mig i sängen... Fick plocka fästingar hit å dit...
Men så för exakt en vecka sen så blev du riktigt sjuk ?? kräktes blodblandat slem. Du hade riktigt ont!! Jag fick ta det absolut svåraste val jag någonsins gjort, du fick gå vidare in i kattparadiset... Saknar dej så jävla mycket så jag tror jag ska gå sönder.. ??? Tårarna bara trillar å jag mår ingen vidare.. Men de var ett beslut som var för din skull, du slapp lida mer!!
Älskar dig min älskade kisse Laban ???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Skapa flashcards