Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Linda - 17 juli 2014 09:25

Idag blir det packning inför kommande resor! Packa väska inför Öland med tjejerna imorgon, sen får jag packa lite smått till Spanien som vi åker till på måndag. Allt ska vara klart innan jag åker imorgon. Mannen ska bara ta de lugnt & umgås med barnen så jag ska fixa det mesta idag! Ska försöka städa lite oxå så de är klart.
Har fått ont i knät & igår vred jag till de å fick ondare. Inget kul alls när man har en massa kul på g...
Men men förhoppningsvis försvinner de.
Nog med gnäll!! I år ska vi på Karl-Oskar dagarna, fredagen ska vi ta med kidsen in & kolla på rixfm galan å se en massa artister. På lördagen blir det in med svåger, svägerska & mannen. Kan vara lite kul att göra nått ihop! Svärmor & svärfar tar gärna barnen så vi kan gå ut & ha lite roligt! Har märkt att jag har så roligt när min älskling är med & vi får vara tillsammans.
Å snart firar vi 6 år som gifta, jisses vad tiden går fort. Så när vi kommer hem så får vi fixa nått gott & mysa.
Efter semestern så blir det planering av hösten/vintern. Vi ska boka in en spa vistelse på ronnebybrunn ihop med barnen, det kommer bli en ullaredsvistelse med tjejgänget, mm.. Ja man måste planera så man ha nått kul att se fram emot :)
Näve dax att käka lite frukost & strax titta på Leila bakar, sen efter de så tar jag tag i dagen..
Ha en bra dag alla & njut av semestern ni som oxå fortfarande har de :)

Skapa flashcards