Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Linda - 2 juli 2014 21:55

Det konstiga är att jag känner mig glad för mina vänner samt lycklig för att det äntligen blir av för dom. Älskar min vän som har lärt mig att inte ta någon skit från andra eller hänga upp mig på sånt som inte ens är värt att hänga upp mig på. Det är ändå svårt att veta att jag inte kan ta cykeln å cykla bort när jag vill.
Tårarna rinner..... Älskar denna kvinna så mycket, älskar hennes vackra döttrar & store goe Björn!!! Jag vet att det inte tar så lång tid med flyget till London. Å dit åker jag så fort hon ger grönt ljus <3
Vi har inte känt varandra mer än 2år men dom vänskapsbanden vi har skapat är så starka!
Hon är den bästa vän man kan ha, ger mig så mycket positiva vibbar.
Jag önskar henne å familjen lycka till med allt!!!
Å snart ses vi igen <3

Skapa flashcards