Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Linda - 18 juni 2014 05:34

Ja jag riktigt längtar!! Vi har bokat en natt på elite plaza hotel i Malmö den 5/7-6/7. Ska bli så gött & bara få vila ut & mysa med mannen. Är en trött Linda som längtar till semestern!
Jobbar idag & halva dagen imorgon sen är det midsommar helg! Vi ska ta det lugnt som vanligt, vilket jag tycker blir perfekt!
Är inte tonåring längre. Blir en skön lugn helg!
Imorgon torsdag blir det in till stan & fixa klorna med mamma.
Idag är det fotboll som gäller för hela slanten. Emil spelar match & Theo har bollskola & mannen har träning. Sen funderar jag på att gå ner & träna. Råkade nämligen titta mig i spegeln igår & jag är inte nöjd med vad jag såg.
Hatar att se mig i spegeln.. Skiter i förkylningen & tänker gå ner å träna!!
Ja ja nog gnällt för idag. Ha en bra dag alla!!!

Skapa flashcards