Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Linda - 16 juni 2014 11:53

Middagsrast så skönt då jag är förkyld mm.. Ont i svanken pga PMS!! Så rasten är välkommen. Jaha då blev det ändrade planer nu då ang våran resa. Det blir att vi får flyga ner till Spanien istället för att bila! De tog för lång tid & vi hinner knappt med innan mannen börjar jobba v.32
Men men så får det bli! Huvudsaken är väl ändå att vi kommer ner å umgås hela familjen.
Skolavslutningarna gick bra! Emil har idag börjat jobba på fritids å ska göra de i 2 veckor. Theo går 3 veckor till å Tobias är den enda som kan njuta av sommarlovet.
Själv så längtar jag extremt nu efter semester. Behövs!!
Händer inget speciellt i mitt liv just nu utan vi jobbar på! Ska försöka boka en övernattning för mig å mannen på nått hotell bara vi 2. Vi vill komma iväg bara han & jag & få rå om varandra. Så ikväll är det jag som kikar runt!
Ha en bra dag!!
// Linda

Skapa flashcards