Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Linda - 13 december 2012 19:47

Ja pillernasom skulle ge mig hjälp mot värken i nacken gav mig bara bekymmer med magen, illamående mm... Skit tabl!! Så nu får jag Ipren å Alvedon istället!
Sitter nu & åter igen tycker synd om mig själv med "polly"...
Jag äter inte detta varje dag haha men ruskigt goda är dom minsann!!!
Lätt att trycka i sig ett par st!
Sit ups får vänta tills nacken blir bättre!!
Gjorde endast 50 igår då nacken gav ifrån sig smärta som heter duga!
Får lite panik på skiten...
Men nått kul händer i alla fall imorgon! Mannen i mitt liv fyller år imorgon & han är fan i mig värd hur mycket som helst!!
Den bästa i mitt liv, min trogna vän!! Vad skulle jag göra utan honom? Å utan mina grabbar!! Älskar familjen <3
Nä nu tror jag minsann att de blir nått att titta på sen välbehövlig sömn!
Pussel & kräm!!!

Skapa flashcards