Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Linda - 3 december 2012 19:59

Undras om man kommer kunna cykla till jobbet imorrn! Har dom skottat så blir det bra...
Idag har det vart lite stressig dag minsann men men snart kommer det lite ledighet!! Ååå vad jag ska njuta.. Ska bli så underbart att få take a break!
Strax nattis & hopp ner i kistan under dunet! Idag trodde jag ju att de var söndag. Blev nästan lite glad haha!! Men när alarmet sattes igång så insåg jag att de inte var så!
Ikväll har jag legat lite på latsidan vad det gäller träningen. Har prioriterat tvätten. Lagat käk.
Sit ups får det bli innan läggdax!
Tur man inte lägger en massa pengar på något dyrt gym då jag inte hinner med alla kvällar!
Nehe om jag ska ta & kika på nån film..
Sov gott.... Pussel & kräm

Skapa flashcards