Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Linda - 30 november 2012 19:25

Ja nu sitter jag äntligen ner på röven.......

Idag blev de bestämt att imorgon sticker jag & my best friend Elisa in till the city för att kolla på breaking dawn del 2... Medans männen är hemma & softar med pizza ihop med kidsen. 

Fast först blir det en sväng in till växjö till simmhallen. Sen liten shoopingrunda. 

 

Innan idag vid 16 tiden så åkte jag & mamma mu & lill grodan in till alvesta för handling på det gröna apoteket :) En flaska Moberg var ju behövligt... 

 

Så givetvis blev det ett stop på hemmakväll för idag var jag riktigt sugen på sött... 

Har även fått vila från träningen eftersom förkylningen har bitit sig fast ordentligt. Jag gör endast sit upsen. Orkade dock bara 120 igår men men träningen kommer igång då jag blir piggare.

 

Ikväll då mina små grodor lagt sig så blir det VD & Glee.. Ja för mannen lär väl slockna i soffan ha ha ha. 

Nehe nu blir det att titta klart på Alvin & Gänget 3.. 

Ha en trevlig fredags kväll...

Pussel & kräm!!!

Av Linda - 30 november 2012 13:49

Herre jisses en del är nog helt ghaaaaaa... Jag finner inga ord.. Inlägget jag skrev på Facebook innan var INTE nått jävla påhopp att ni på min vänlista var tröga eller ja jag kommer inte på rätt ord!! Vad JAG menade var bara de att jag tycker de är weird att FOLK inte kan höra av sig i det riktiga livet! Sitter folk & invänta att man ska skriva nått???? Jaaaaaa jag VEeeeeeeT jag är likadan jag! Men oftast så har JAG alltid hört av mig & jag har tröttnat! NU menar jag mina vänner jag har irl! Men jag krusar inte för jag orkar inte lägga mer energi på sånt!! Mår underbart med min goa familj... Har få vänner men hellre några få ÄKTA än många ytliga.... Så du/ni som känner att du bara ha mig på fejjan bara för att snoka kan ta bort mig! Jag bemödar inte mig att ta bort, tycker att detta är på sandlådenivån! ALLT misstolkas vad man än skriver.. Tur man kan skriva av sig här på bloggen :) här får man skriva vad man vill utan att någon ska ha någon slags rättighet att tycka!
Är inte sur/ledsen över detta men de börjar bli lite väl jobbigt!
De finns människor som tycker att sånt här är roligt med intriger, bråk & tjaffs. Ja men bli kompisar med dom istället & håll mig utanför :D
Jisses ja nu fick jag de sagt!!
Nu ska jag ta mig en power nap !!!
Pussel & kräm & trevlig helg!!!

Ovido - Quiz & Flashcards