Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Linda - 27 november 2012 19:47

Hur jag mår!!! Ja jag har inte skrivit på ett tag & de har sina förklaringar. Har börjat ett helt nytt liv & jag mår så jävla bra!!! Har för en månad & snart 2 veckor sedan lagt ner potatis,ris, pasta & bröd. Inget godis, läsk eller nått bakverk  i veckorna. Ja godis får jag äta på helgen & dricka vin eller ja vad jag vill. Maten är jag super strikt med & kommer troligen aldrig mer att ändra. Jag mår som en sessa i magen, inte haft någon som helst magvärk,ja förutom skiten som infaller varje månad då men annars så mår jag förträffligt!!! Har mina goa vänner Tes & Linda att tacka för detta. Dom är motivationen i de hela.

Jag motionerar varje dag & gör sit ups. Började att göra 100 st varje kväll, ökade på med 20 & nu ärjag uppe i 150 st varenda kväll... Underbar känsla man får efteråt. 

Lägger mig varje kväll & känner på magen att den krymper faktiskt. Visst några rutor är jag inte ute efter men jag vill få den fastare. Jag har ett mål som jag ska kämpa mig fram till & jag ska komma i ett par byxor som hänger i garderoben helt nya... Ja jag handlade dom i våras & glömde prova när jag köpte dom & tyvärr passade inte. Men målet blir att en vacker dag ska jag komma i dom.

Nog pratat om detta....

 

Sen finns de andra saker som jag inte känner mig så positivt inställd på men de skriver jag inte ut här på den öppna då de blir mer tjaffs...

Men jag skulle vilja öppna mig för er & tala om men de bär mig emot. Har 2 st jag berättat de för & de är mina 2 närmsta underbara vänner. En var jag hos i lördags & drack vin & softade. Underbart att jag funnit en sådan vän. Hon är lite lik mig he he lite crasy & soft! Hoppas att de blir en tjejresa nästa år. Kan bli hur kul som helst!

Den andre har jag vart ute & gått 2 varv i spåret med. Satans så skönt att få "kräkas" ut all dynga som man samlat på sig under ett par veckor. Stackarn hade nog sår i öronen av mitt pladder ha ha ha, nä hon lyssnar gärna de vet jag. Jag tycker att de är så skönt att skriva av sig ibland om allt & inget... Lägg nu inte energi ( ni som läser ) & skriv en massa tyckersyndomdig för detta tänker jag släppa!! Jag HAR fått ur mig de mesta & tänker gå vidare med MITT!!! 

 

Julen närmar sig med stormsteg me... Hrm ja jag har hittat varsin julklapp till barnen men får väl lägga ner lite mer tänk & hitta någonting mer kanske :) Ska som vanligt bli trevligt på julafton med massa mys med familjen & se hur glada barnen blir för alla klappar. Sen vankas de en underbar nyårsafton med dom bästa!!! Jisses de kommer bli mycket skratt de lovar jag ha ha ha :D 

Är rädd för att viinte kommer stupa isäng så tidigt heller :D Men vad gör väl de med goa människor. Får snart ta reda på vad för slagsmat vi ska äta, tror minsann att de får blinått nytt! Google here i come ha ha ha....

 

Har för visso annat kul oxå som snart sker... Både mannens födelsedag med kusinerna från markaryd & Lilljulafton hos pappa :) Ja visst ja syrrans lille Lex fyller ju år innan me ;) Så man har som sagt att se fram emot innan detta året tar slut.. Nästa år ska bli det bästa året för då är det den nya Linda som träder fram. 

Starkare & ingen ska bara försöka sätta sig på mig!!! 

 

Ha haha ha orden bara forsar fram på tangenterna & jag inser nog att de jag skrivit kanske inte tilltalar er läsare men jag skriver bloggen endast för eget syfte & för att få ur mig skit, glädje & sorg!!!

 

Jaha ne jag tror jag stoppar här & fixar i ordning mig för natten. & stoppar ner mig i kistan & tittar på 2 broke girls ( rolig serie ) 

God natten på er.....

 

Pussel & kräm

 

Ovido - Quiz & Flashcards