Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Mannen!!!

Av Linda - 25 september 2012 21:36

Ja mannen i mitt liv är ju en enastående underbar go allt i mitt liv!!! Idag överaskade han mig med 2 biljetter till Lakers vs Brynäs den 13 okt. Vi ska sitta i loungen & ta en varsin öl/cider & titta på hockey!!!!! Underbart!! Älskar sånna underbara överraskningar!! 

 

Idag har jag haft en sådan värk i min rygg, jag hoppas att de blir bättre tills imorrn, hatar att känna värken, känner mig handikappad då den värker. :( 

Har försökt hålla igång ikväll då de lindrar lite. Har kommit ifatt äntligen med tvätten! Nu har jag typ en maskin kvar! Allt som hade torkat är inlagt av mannen & mig. Han hjälpte faktiskt till. 

Städat nere i källaren & hjälpte Emil med hans rum, de tillhör ju inte vanligheten att jag gör de då han faktiskt kan själv, men jag hade ju dammsugaren nere då kunde jag likaväl ta hans rum me. 

 

Har igentligen inte så värst mycket att berätta mer än att jag älskar min man & mina barn!!! Ja & laban bebisen såklart!!!

Skriver mer en annan dag!!!!

Pussel & kräm & god natt!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards