Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Helgen & lite blandade tankar...

Av Linda - 16 september 2012 19:36

Haft en underbar helg tillsammans med familjen & goa gubbar under lördagskvällen. Synd att man inte är kille i dessa lägen. Har nästan slutat med att umgås med tjejer, ja jo ett par st har man kvar men allvarligt när man umgås med bara killar så kan man vara sig själv & man behöver inte tänka på nått annat än att ha roligt.

 

Visst hade jag vart kille så hade inte jag & Morgan vart ett par ha ha ha ha men ibland önskar man att man kunde få vara med i deras gäng för så roligt som jag haft de ggr som man fått vara med på har jag haft så jefla kul!! 

Underbara människor som dom är så kan man inte annat än att må bra!!!

 

Vi åt & drack gott igår ( lördag ) sen stack vi ner till ewas & rockade loss till ett suveränt band som kallar sig för Reeboot. Var ganska bra på kanelen ha ha ha ha men skojj hade jag. 

Fick gosa ner mig hos mannen inatt & vi var barnfria fram till efter 13 tiden idag ;) Underbart att bara få samla energi efter en sådan kväll :D 

 

Ja sen skulle man väl klart fått trädgården iordning men orken har lixom inte funnits där, men får ta lite då & då i veckan. Är ledig på onsdag så då kan man fixa lite. Ska försöka åka in till stan & fixa naglarna på eftermiddagen/kvällen. Har ju vant mig av att ha dom så fina så då får de bli så :)

 

Längtar redan till nästa lördag då Lille M kommer & ska sova över.. Ska passa honom från lördag till söndag. Ska se till så han får en underbart mysig dag/kväll.. 

 

Sen till dessa tankar som far igenom skallen... Vill inte sitta & tjura/klaga men de känns skönt då jag gjort de ha ha.. Ne jag har märkt att sen jag börjat säga ifrån & visat att INGEN kan styra eller sätta sig på mig så har jag mått helt suveränt!!! 

Sen att jag kan må dåligt över vissa val som jag gjort här i livet de får kännas ett tag sen går de väl över.

Jag orkar nämligen inte hålla på att fundera på en massa utan jag lever här & nu!! Folk i min närhet får allt vackert acceptera detta annars får de va.. 

Jag har en fantastiskt go & älskvärd man & han finns alltid vid min sida & jag älskar honom så in i norden... Älskar givetvis mina goa grabbar med. Familjen kommer alltid först sen får allt annat komma i andra hand. 

 

Ne nu ska jag se om jag får in kattskrället :)

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll alla.... Pussel & kräm  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards