Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Linda - 4 september 2012 23:13

Ja idag hade de vart nice att vara klonad! Ibland räcker inte tiden till för någonting :/
När jag hade jobbat klart så vart det full rulle! Lasta på släpet med en massa skräp, åkte till mamma & tog de hon skulle slänga, ner med en herrans massa kläder till välgörenhetskontainen bakom matöppet! Hoppas kläderna kommer till barn som verkligen behöver dom. Känner mig glad över att hjälpa andra!
Men sen var det fullt ös upp till tippen, hem fixa iordning mig sen på föräldra möte!
Hem efter 1 1/2 timme ca!
Invänta ett par som ville köpa fotöljerna!
Dom tyckte de var billigt & fattar inte hur man kunde pruta med de priset jag redan sänkt massor!
Ett välldans trevligt par, dom betalade & var kanon nöjda!!
Nu ligger jag i sängen & jag behöver inte ens John blund för jag har kastat grus själv :))
Så med detta säger jag nattis
Pussel. & kräm

Ovido - Quiz & Flashcards