Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Linda - 24 augusti 2012 23:14

Japp de har gått mycket smidigt på jobbet idag, fast trött som fan!
Ville hem fort idag!
Men lite slapp i soffan i eftermiddags gjorde susen för energin räckte till en tripp in till stan!
Ja theo & Tobias behövde regnkläder/stövlar så de var inte mycket att be för.
Hittade inne på stadium, fick 2 par stövlar, ett regnset till Tobias & ett lite mer fodrat regnset till theo för 1500 kr! Tyckte inte jag var så farligt å då är stövlarna tretorn å lite foder inuti. Hellre kvalité på grejjerna än att man efter 1 vecka får köpa nytt!
Sen handlade jag ett halsband till farmor <3 som igår fyllde 78 år. Hon fick favorit blomman med kruka oxå! Hon blev så glad.
Älskar dom som fan rent ut sagt! De bästa man kan ha..
Ja å jag hittade både halsband, armband & öronhänge till mig själv :D kunde inte låta bli hihi...
Nehe nu blir det GW!! Nattis alla..
Pussel & kräm

Skapa flashcards