Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Linda - 20 augusti 2012 15:54

Ja så är det!! Happy happy life!! Guuuud jag längtar lite tills den 7/9 :D då blir det girls night!!! Ska bara kolla om älsklingen kan ta barnen & åka upp till svärföräldrarna ett par timmar så kan jag ha förfesten här...
Sen närmar sig onsdagen med stora steg :D känns härligt att äntligen få mannen inristad på min kropp!!! De är min kärleksförklaring till honom..
När jag fyller år ( dock 6 månader till ) så ska jag bara önska mig pengar/presentkort hos tatueran Bernard eller vad han nu hette! Då ska grodan på & barnens namn :)
Sen räcker de med tattos på mig!
Måndag idag å de har vart hyfsad med lagom att göra, blir mer imorgon istället :) men jag älskar att ha att göra, gillar inte då tiden stå still!!
Ikväll blir det inte många knop, lägga sig tidigt & glo på TB & GW! Sen lär jag nog somna ovaggad..
Have ā happy life instead of being grumpy!!!
Pussel & kräm <3

Skapa flashcards