Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Linda - 10 augusti 2012 11:36

En kul fråga jag kom & tänka på: vem är DU som läser min blogg? ( vet om en del ) kul att veta! Jag ser bara antalet ju :)) skriv en kommentar i bloggen vem du är.. ( lite lätt uttråkad )
Pussel & kräm på er <3

Av Linda - 10 augusti 2012 10:16

Hellu!!
Ja de är ganska mycket som händer just nu, roligt att ha nått att se fram emot! Nyfiken?
* 14/8 farfar 80 års kalas
* 18/8 kräftskiva hos Björn & Elisa
* 22/8 ska äntligen tatuera in älsklingen på min kropp
* 27/8 till Malin & fixa håret
* 1/9 fixa tid för att fixa naglarna
* 7/9 FEST in till oleo med ett gäng
* 22/9 vara barnvakt åt världens goaste <3
Ja de var en del som jag hade kvar i huvudet. Blir säkert mer skojj :)
Denna helgen blir att färdigställa Tobias rum! Så kul.. Sen älskar jag att både jag & Morgan får tiden ihop! Arbeta tillsammans, de borde fler göra!
Ikväll ska de bara bli mys med familjen & samla energi till morgondagen!!
Ha en underbar helg allesammans & tänk på att livet är alldeles för kort för att tjaffsa, bråkas & hitta fel på varandra...
Pussel & kräm

Skapa flashcards