Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Linda - 7 augusti 2012 23:51

Svart.......
Svart som natten.....
Tankar som flyger igenom & stannar upp....
Vad har jag gjort? Varför blev de såhär?
Jag såras gång på gång.....
Lägger tankarna på hyllan & försöker se en ljusning.....
Men allt är svart & tomt....
Gråter....
Hamnar på botten av ett svart hål...
De kommer & går....
Försvinn otäcka känsla....
Ge mig hopp & glädje.....
Men när jag nått toppen så sparkas jag ner igen.....
Svart bara svart......
Är ingen diktare men lite vad som rör sig i mitt huvud just nu & som jag ville få ur mig!
Ska försöka kämpa mig upp igen....
Måla med barnen imorgon kan ju bli en utmaning :)
Min familj vad jag älskar er <3
Dessa tankar flyger bort då jag tänker på hur bra jag har det med min älskade familj <3
Pussel & kräm

Ovido - Quiz & Flashcards