Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Linda - 6 augusti 2012 09:53

Veckan på semestern!!
Jag var nere en runda på jobbet idag & de kändes bra!! Lite längtar man tillbax men bara lite :D
Nu ska jag bara njuta denna veckan! Idag blir de bio med kidsen, Madagaskar i 3D...
Nån dag ska vi måla i Tobias rum, de får nog bli imorgon. Då ska jag sätta en pensel i alla barns händer hihi dom ska få hjälpa till.
De måste målas innan vi kan lägga in golvet!
Längtar tills vi kan sätta in Tobias möbler & få göra iordning ute i vardagsrummet.
Hoppas på lite sol me så vi kan gå ner till badet.
Kom ju på att vi ska till våra goa vänner Elisa & Björn den 18/8 på galej! Härligt när man kommer på roliga saker...
Ne om jag skulle ta tag i livet & fixa iordning innan middag!!
Pussel & kräm

Ovido - Quiz & Flashcards