Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Linda - 5 augusti 2012 17:24

Ja de har jag!!! Mycket kul denna höst som är inplanerad!!
Ska ringa till tatueran & få en tid i början av september!! Äntligen ska de bli av!
Sen ska jag på festen på oleo den 7/9 då de skulle vara 35+ :) den 22/9 ska vi vara barnvakter till underbara melwin <3
Ja de kommer bara mer roligheter & jag är så lycklig med livet då jag tagit bort allt de negativa!! Ärligt talat de är så skönt för jag bryr mig inte längre!!
Skulle ju lösenordsskydda min blogg men tänkte på de att nä igentligen varför ska jag?! Vill snokare läsa så varsegoda!! Ni får tycka att jag är överdrivet positiv men jävlar vad de känns skönt med att vara positiv & inte bry mig om de andra!
Jag är den jag är & dom som har problem med de: piss off & sluta läsa!!!
Idag har vi haft finbesök på förmiddagen! Pappa & fru var här & sen kom Linda min goa vän med familj! Efter de var vi uppe hos svärföräldrarna för svärfar hade handlat presenter i London! Så vi fikade där!
Efter de handlade sen stekte jag biffar! Potatis, sås & grönsaker till middag! Nu har jag hängt upp lite tvätt, fixat disken & nu slappar jag i soffan en stund!!
Har nu 1 vecka kvar av semestern & vi får väl se vad jag & grabbarna hittar på!!
Ha en bra söndag alla!!!
Pussel & kräm

Ovido - Quiz & Flashcards